Die ‘lachende’ tekst is voor mij ook wel het grootste minpunt van de BB36. Verder echt een super gaaf model.
Eigenlijk zou ik een Tudor-only verzameling best zien zitten. Een zwarte BB58, een blauwe BB36 en een D+D in volledig zilver of zelfs TT.
Ik heb een paar keer op het punt gestaan een D+D te kopen, maar toch niet gedaan. Ik merk dat ik het jammer vind dat de band nét geen echte jubilee is. Dat platte vind ik niet zo geslaagd.
Nu neig ik toch wel erg naar de BB58 als eerste Tudor.
Grappig, ik waardeer de smiley tekst juist erg. Het is typisch Tudor, het is historisch correct, de seconde sweep eroveheen is tof en het belangrijkste: het neemt het allemaal niet te serieus.
Ik heb mijn oog vanmorgen eens laten vallen de Tudor Style met fluted bezel. Lijkt mij een erg geschikt horloge (op de beperkte gangreserve na). Zie ze hier eigenlijk nooit. Zijn er mensen die hem hebben en hun bevindingen willen delen?
Niet in het echt gezien, maar vind de verhoudingen niet heel mooi. Als je een two tone wilt zou ik voor het onderstaande gaan. Is een van de referenties die nog nieuw te krijgen is op chrono24. Stuk goedkoper ook.
Hoe kan het dat ze daar nog nieuw te krijgen zijn? Hoe werkt dat met bestellen in het buitenland. Kan je dan betalen met je creditcard en krijg je nog een naheffing in Nederland?
Al geprobeerd. Nul op het rekest. Die dingen gaan als warme broodjes.
Ik denk overigens dat de prijs prima is. Die stalen modellen zijn afgelopen oktober uit voorraad gegaan en zijn sindsdien al in prijs gestegen tweedehands.