Tudor Only deel III

Ziet er veelbelovend uit :smiley:

1 like

Hier een artikel in het Frans over de nieuwe samenwerking met Marine Nationale :

2 likes

Nieuwe sub?

1 like

Vrij vertaald (door Google) staat er dit in de laatste alinea:

De Tudor-horloges die in het verleden door de Franse marine werden gebruikt, zijn vooral gewild bij verzamelaars, omdat ze het concept van de gereedschapshorloge belichamen", bevestigt het huis, waar wordt gespecificeerd dat dit erfgoed wordt bestendigd in de huidige Black Bay. en Pelagos-collecties. We wachten nu op toekomstige aankondigingen over de volgende Tudor MN …

1 like

Klinkt als een sub. Heb verdomme net een ander horloge gekocht

Same same. :rofl: Blauwe hoekje stroomt straks vol. :grimacing:

Nog een horloge kan ik thuis niet uitleggen

1 like

Tudor sub in het blauw! I’m in!

Bb58 met een printje. Alle tudor fans weer voor niets in rep en roer geweest en enorm teleurgesteld.
Zou mooi zijn als er wel een sub komt maar kan het me zo kort van de releasedatum van de nieuwe modellen echt niet voorstellen.

3 likes

Ik leg mijn horloge zo neer en denk: wat een heerlijk plaatje!

Wilde het jullie niet onthouden :wink:

Fijne avond

17 likes

Perfecte combo! :clap:

1 like

“… Heb gelukkig net een ander horloge gekocht…”. Er is altijd ruimte voor een sub. in het assortiment. :sunglasses:

1 like

11 likes

Enige dat ik heb is dat ik nét niet lekker uitkom met de links. schakel erin op en micro adjustment op strakste stand is grootste deel vd dag te los, soms goldylocks purrfect. Schakel eruit en micro adjustment op meest losse stand is meestal perfect, alleen soms net te strak.

1 like

Staat 'm goed!

1 like

Komt door de grotere dial/smallere bezel denk ik.

Explorer 39 voelde ook veel groter aan dan mijn BB58 ondanks zelfde case-size

Een BB58 blue met vierkante indexen?

2 likes

Zat ik ook aan te denken!
Lijkt me niet waarschijnlijk, maar zou ik best tof vinden.

1 like

Ja tuurlijk, dat zou kunnen. Maar waarom niet gewoon een nieuwe case? En het meteen goed doen ipv half.

Laten we eerlijk zijn, hoe tof de big-crown waarop de ‘58 is geïnspireerd ook is, het model heeft maar een paar jaar bestaan in de catalogus om daarna te worden vervangen door een model mét crownguards en kenmerkende bezel.
De echte Submariner is gewoon die van tussen de jaren 60 en 80.

Dat is hier niet anders, maar het ding weegt amper iets dus het maakt niet zo veel uit voor mij. Heb ik trouwens evenzeer met bv een Explorer met easylink. Die easylink komt alleen maar open als het horloge te vast zit, maar dan hangt het ook losser dan gewenst.

Behalve met een glidelock of gelijkaardig systeem zit je toch steeds met een net wel, net niet situatie.

1 like