Tudor Only deel III

Fijne dag Tudormigo’s :blush:

16 likes

Net klaar met het 3 dagen laten liggen van m’n nieuwe BB58 om de gangreserve te checken. Gewoon voor de fun overigens.
Conclusie; indrukwekkend! Hij heeft ruim de 70hr gehaald. Ik denk ca 72 - 73hr in praktijk. Ik was altijd horloges met 38hr gewend, dus dit is een enorme stap vooruit. :+1:

17 likes

Die van mij liep na drie etmalen nog , echt een topper .

2 likes

Lekker is dat inderdaad! Ik ben er nog even niet aan toegekomen om dat te proberen, daarvoor zit ie te vaak om de pols.
Nauwkeurigheid ben ik wel aan het controleren. Tot nu toe +1,0 s/dag.

1 like

Grappig, die van mij ligt nu ook om te kijken hoe lang hij het volhoudt. Heb hem via chrono24 gekocht dus ik hoop dat hij richting de 70 haalt, anders heb ik een probleem denk ik. :grinning_face_with_smiling_eyes:

Heb je hem gewoon na een tijd dragen neergelegd of ook nog opgewonden?

2 likes

Bah ik zit ruim aan het dubbele .:wink:

1 like

Ja toch wel leuk om een keer te checken he.
Idd gewoon een tijd gedragen. Maar ik heb het idee dat hij al redelijk snel z’n maximale gangreserve opbouwt dus had hem zaterdagmiddag om 13.30 uur al weggelegd. Toen merkte je al dat de slipkoppeling werkte en dus op z’n max zat.

2 likes

Dan moet het met die van mij ook wel lukken.
Nog 42 uur te gaan :grinning_face_with_smiling_eyes:

2 likes

Komt vast goed! :ok_hand: Ik heb het idee dat het bij Tudor wel goed zit met dit type uurwerk. Het winden en zetten van de tijd gaat ook boterzacht… :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Dat is waar maar als hij minder dan 38 uur loopt dan is die van mij nep dus das wel spannend ergens. Zou heel verbaasd zijn ook.

1 like

Haha ik wou dat net niet zeggen, maar dacht er wel aan. :smile: Als hij 38hr loopt weet je dat ze er een ETA in gelepeld hebben, in het gunstigste geval. :upside_down_face:
Maar ik denk dat je een fake BB58 wel zou herkennen hoor… Zijn best veel details die ze missen.

2 likes

Precies, dat was ook mijn gedachte en dit is na alle checks die ik gedaan heb (of ik ben een mongool of het klopt gewoon) de laatste ultieme test zeg maar. Reuze exciting :joy:

1 like

Zijn er live beelden? Ik begin gewoon enthousiast te worden dit te volgen. :rofl:

2 likes

Dit klinkt als een mooi format voor John de Mol. “The watch” :joy:

1 like

Uitzending van 70hr + verlening. :100:

1 like

Op de foto is hij al gestopt :sob:

7 likes

En nou niet stiekem om de haverklap oppakken he. :thinking: Dat is valsspelen! :rofl:

Ik kon het de afgelopen 3 dagen ook niet laten hoor. :grin: Regelmatig toch even kort om gedaan.

1 like

Naast een prachtig horloge ook nog goede prestaties :slight_smile:

2 likes

8 likes

heerlijk op het strand :sun_with_face:

14 likes