Ik heb sinds 30 maart een blauwe bb58 nieuw gekocht bij S&C en hij zou net geleverd zijn door Tudor.
Ik ben eens gaan letten op de nummers op de kast en naast het modelnummer staat er een serienummer op xxxxxSx.
Afgelopen maanden zag ik nummers op bb58’s die begonnen met een Q en op chrono zag ik een bb58 met een V ergens in het nummer ( exacte positie ben ik vergeten )
Weet iemand hoe dat zit met de nummering bij Tudor?
Nummeren ze elke kast die ze produceren in chronologische volgorde of per model?
Zou mooi zijn op via het nummer de productiedatum te kunnen achterhalen .
Van wat ik heb kunnen vinden (ik vroeg mij hetzelfde af) zijn deze random.
“As you can see on the Tudor serial number list, we have not listed any serial numbers after 2002, and this has to do with the fact that Tudor now uses “random serial numbers”. In other words, they follow no specific format which means that it is close to impossible to date them yourself.”
Dank je voor de link !
Verklaart min of meer waarom de letter steeds in een andere positie verwerkt zit
Zijn er al andere mensen op het forum, dan @Scampi die een zilveren 79010 SG bezitten of ergens bij een AD een exemplaar gezien hebben?
Blijft een toppertje deze GMT
Vandaag via een inruil voor het eerst een Tudor in bezit gekregen. Ik vind het vooralsnog wel een leuk speels ding. Lekkere retro vibe.
Die mening deel ik Een erg mooi horloge deze heritage chrono
Zoveel mensen zoveel meningen, maar dit vind ik de eerste foto die je post waarvan ik denk ‘nee, doe maar niet’. Prachtig horloge, geen mooi combi zo. Maar ja, als jij het wel mooi vindt, helemaal prima natuurlijk.
Over het algemeen zijn de meeste horloges op staal mooier als op NATO o.i.d.
Echter zijn NATO banden of lederen banden wel leuk voor de afwisseling
Gaaf duo maar welke is de mooiste Heb zelf de zwarte gehad dus ben wel benieuwd hoe jij het ziet
Nope heb er al een paar keer voor gebeld maar nog niet leverbaar in Nederland helaas…
Pffff , ja voor het einde van dit jaar wil ik deze nog even doorsparen