Tudor Only deel III

Jep gezien, hoef ook geen korting maar heb het dan liever zelf via de AD. Net even Schaap een bericht gestuurd en lijkt snel geregeld te kunnen worden!

3 likes

Leuk om eens naast elkaar te leggen :star_struck:

15 likes

10 likes

Kast oogt gelijk qua formaat. Is dat die 43mm Bucherer editie ? Dan is het toch vrij fors die Chrono

Yep dit is inderdaad de 43mm Bucherer. De chrono is gewoon fors. Kunnen alle bronze haters nooit meer zeggen dat hij veel te groot is :stuck_out_tongue_winking_eye:

De chrono draagt wel wat kleiner dan de bronze hoor.

1 like

Wacht nog wel ff met aanschaffen denk ik na jou fotoos,ik vind verkleuren niet echt top,patina op een wijzerplaat is mooi,maar een verkleurde kast,zoals bijv bij een bronzen kast,is voor mij een no go!

Mmmh… :thinking: moet ‘m echt eerst eens gaan passen. Gisteren al een mail gestuurd naar Gassan. Ace is al uitverkocht voor dit jaar. Tja nu is geduld mijn slechtste eigenschap…

2 likes

Voor mij idem…

1 like

7 likes

Welk model is dit :eyes: en hoe/wat zit het met de verkleuring

Hoe bevalt deze na een tijdje dragen ? Als hij de 5k waard ?

De tijd zal het leren of hij z’n 5k nog waard is :hugs: ik vind hem wel top!

1 like

Ok mooi :star_struck: lekker genieten dan :facepunch:t2:

1 like

Mijn eerste Tudor is een plaatje! Blij met de aanwinst die ik van een mede HF lid heb mogen overnemen. Nu beginnen aan de verschillende straps die hier ook goed bij staan… :ok_hand:t2:

11 likes

Ff wat voorbeelden :wink:



9 likes

Een Tudor GranTour.
Zijn er BB bezitters die deze oudgediende kennen?
Modellijn is ouder dan die van de NF, maar verdient absoluut een plek in de historie van Tudor.

Bestaan 2 modellen (afgezien van de variaties), een met een wat kleinere en ronde kast, diameter ca 40 en brede lugs.en een grotere van ik dacht 42 mm en smalle lugs.

Dit is versie I (mijn exemplaar)

En dit is de modernere uitvoering:

(Verschillen aangegeven)

5 likes

6 likes

Ik heb begrepen uit onbetrouwbare bron dat de patina geel-goud zal zijn :joy:
Fantastisch horloge BTW :ok_hand:t2:

Hele collectie gaat op de schop, en ook de BB58 blauw mag vertrekken.

Horloge is in nieuwstaat, met 1 miniscuul krasje van 2mm op de sluiting. 99% dus. Full set.

Verkoopadvertentie volgt nog, maar wie weet via hier snel verkocht.

12 likes

14 likes