Coster diamonds, gisteren. Ik heb hem niet gekocht. Er was nog een tweede persoon voor, maar wie weet koopt die ook niet? En ze hebben er maar eentje.
Okay ik heb geen telefoontje of mail gehad. Waarom niet gekocht?
Zoveel keus bij S&C, Was echt moeilijk, Omega Seamaster of Tudor GMT. Ga ik voor de Seamaster, zegt mijn allerliefste krijg je van mij die Tudor
Doe mij ook zo een allerliefste mooi man,enjoy!
Het is wel een beauty hoor
Vind ik ook,daarom ben ik benieuwd waarom hij niet gekocht heeft!
Damn da’s nog eens lief
En uitstekende keuzes
Toffe foto zo
Deze middag maar weer eens mijn Tudor Style omgedaan

Ook een mooi model. Zie je relatief weinig. Vind met name de sunburst dial echt mooi.
Ja ik ben voornamelijk verliefs geworden op het horloge door die sunburst dial en het is inderdaad een mooi model wat je weinig ziet
Het is meer een collectie dingetje. Dit is wel echt een serieus horloge en komt erg in het vaarwater van m’n CHNR. Gaat’ie het tegen afleggen.
En voor 2e, meer ‘fun’ en ‘apart’ horloge is die weer te serieus.
En voor een daily beater gewoon te mooi en te duur.
Dat gezegd hebbende, spookt’ie de hele dag door m’n hoofd vandaag. Het geeft een mega understated luxury gevoel en daar houd ik van. Ooit komt die er nog denk ik wel bij!
Okay dank je,heb Coster net weer gemaild en gebeld,ze gaan me terug bellen,ik stond al op hun lijst
Vervelend horloge, dit. Ik heb regelmatig zin om eens een andere uit de doos te halen, maar deze wint altijd.