Tudor Only deel III

Nog bedankt,ga morgen kijken!

16 likes

Mooie Tudor Dirk :heart_eyes:!

1 like

Bij Coster bedoel je? Wat leuk, ik hoop dat iemand hem koopt die hem ook gaat dragen, niet gelijk gaat doorverkopen met winst :roll_eyes:

1 like

Door verkopen voor een beetje winst laat ik.aan anderen over. Ik koop horloges om er van te genieten :laughing:

2 likes

Lekker horloge hoor! :sunglasses:

15 likes

Zijn er wel genoeg van op het forum. :joy:

19 likes

Nee hoor :wink: nooit genoeg .

17 likes

Lekker deskdiven vandaag.
Rode driehoek op de bezel al gebruikt om zoonlief duidelijk te maken over hoeveel minuten we gingen vertrekken richting peuterspeelzaal. :joy:

16 likes

Het is soms een beetje eentonig hier ja, mooi ding!

1 like

Ik zal de eentonigheid wel weer verder doorzetten :slight_smile: trouwens hoop mensen ook die voor de blauwe bb58 hebben gekozen :eyes: :slight_smile:

17 likes

Het is nu wachten op nieuwe variaties van Tudor. :crossed_fingers:
Nog zat mogelijkheden als je het mij vraagt. :grin: Zolang ze het maar bij Stainless Steel houden… :neutral_face:

1 like

Ja meer variatie zou leuk zijn, ze MOETEN sowieso de GMT pepsi in het formaat van een bb58 uitbrengen :heart_eyes:

4 likes

11 likes

Hear, hear! :clap:
En dat moet toch best mogelijk zijn. Met de knowhow en kennis van Rolex.

GMT-Master II: 12.1 mm
Black Bay GMT: 14.8 mm

1 like

26 likes

Nieuwe ? Mooie keuze de blauwe maar mijn voorkeur gaat toch uit naar de zwarte die je had :grimacing:

1 like

Hij is prachtig deze variant :ok_hand:t3: Je maakt er ook mooie foto’s van! Zojuist heb ik zelf mijn Pelagos weer klaar gemaakt voor een paar dagen polstijd :sunglasses:

19 likes

Dank je. Tudor is gewoon een mooi merk. Ik heb getwijfeld tussen de mijne en een Pelagos. Jij hebt een prachtige uitvoering. Geniet er van…! :+1:

1 like

Lekker hoor! Als mijn blauwe bronze rakker de deur uit is, dan wil ik ook wel eens een blauwe Pelagos proberen

11 likes