Tudor Only deel III

Voor de mensen die een Vanguard band hebben op hun BB58, even een vraagje: hoe vinden jullie dat hij aansluit op de kast? Ik merk dat in die van mij nog wat beweging zit en ook een klein beetje ruimte tov de kast. Net niet helemaal perfect. Kwaliteit is verder top en hij draagt erg prettig, maar valt me wel op. Eerder RubberB en ook Everest banden gehad voor op Rolex duikers en die hadden dat niet. Benieuwd of ik de enige ben met dit probleem, want dan waag ik er eens een mailtje aan.


Blijft toch geweldig die sunburst plaat :smiling_face_with_three_hearts:

9 likes

Errug happy met deze NA… :ok_hand:

25 likes

Koud biertje :beer:

18 likes

Persoonlijk zou ik toch een M-line stuur kiezen.

Klok is te gek! Staat op mn verlanglijstje

Haha ja M-line is inderdaad dik :slight_smile:
Horloge is inderdaad te gek, tevens te koop :crazy_face:

1 like

Net de LLHD Pelagos gekocht. En wacht op de Chrono met de black dial. Dus ben even niet in de markt :slight_smile:

13 likes

Jij ook al ? Ik wacht ook op een belletje voor de zwarte :ok_hand:t3:

2 likes

12 likes

Die van mij (blauwe op bb58) sluit perfect aan!

11 likes

Hoi, nieuw in dit topic. Ik ben voornemens om een zwarte BB58 aan te schaffen. Mijn beeld is dat deze overal wel op voorraad ligt, klopt dit?

Wat je zegt: net niet perfect. Ik stoor me er niet aan want ik moet er echt naar zoeken, maar het is wel een minpunt.

Dat varieert wel wat. Toen ik m’n blauwe kocht hadden ze geen zwarte. En een tijd eerder toen ik de blauwe eens wou passen, hadden ze alleen de zwarte. Even bellen of langslopen!

1 like

Schitterende combinatie! Is dat de Vanguard rubberen band? Die heb ik ook incoming voor mijn BB58 blue.

1 like

Wat een topper is dit zeg! :muscle:

15 likes

Ja echt een heerlijk horloge. Er zijn maar weinig horloges echt zo leuk als een Tudor voor dat geld. Extreem veel horloge voor relatief weinig.:sunglasses::+1:

1 like

Ja super. Hij is voor mij boven verwachting. Heeft mij echt verrast hoe mooi & stoer deze is én hoe fijn ie om de pols zit. :ok_hand: De hoogte is zelfs perfect…dwz alles is gewoon optimaal in balans.

Dat gezegd hebbende…onder de douche gaat ie toch echt af. Nu nog ff uitwazemen voordat ie weer om mag. :sunglasses:

13 likes

Dat heb ik met mijn BB58, echt onverslaanbaar :blush: geniet ervan, het is een ideale zomerknaller!

1 like

Heerlijk man. :ok_hand:

Btw…de GS GMT gaat eruit zie ik?

1 like

15 likes