Tudor Only deel III

Blijkbaar wel, hoe mooi en robuust die ook is :sweat_smile: ik grijp weer vaker naar mijn 58, dus dan maak ik liever iemand anders blij ermee.

De magie van een Grand Seiko zit in de afwerking, ik heb moeite om die dan als beater te gebruiken met 2 kinderen thuis. Mijn 58 dient daar perfect voor :blush:

4 likes

Gaat het sneller als je er een lhd bij koop? :sweat_smile:

Wat een absolute knaller toch! Elke keer ik hem zie heb ik ergens spijt dat ik mijne wegdeed


Maar de 41mm BB trekt m’n pols uiteindelijk niet…

6 likes

Maar jou staat hij fantastisch man! Geniet ervan

1 like

Dat begrijp ik volledig. Goede en verstandige keuze dan denk ik. :+1:

Nee je pols moet 'm idd wel kunnen hebben…anders wordt ie denk ik al snel oncomfortabel…en top heavy ook.

Dankjewel. :+1: Ik ben er superblij mee.

2 likes

Nog steeds de BB58 :large_blue_circle:

15 likes

Gisteren bij S & C Den Bosch niet op voorraad, verkoper had er zelf wel een om (op staal).

Oja, nadat ik er gisteren ben geweest is de Black Bay GMT op staal ook niet meer op voorraad :wink: :wink:

Zie :arrow_down:

3 likes

Ook ik mag sinds gisteren hier weer meedoen!

14 likes

Super! We zijn zolangzamerhand met een aardige groep heb ik het idee… :+1:

1 like

Toffe GMT ja!
Kunnen ze 'm niet wat kleiner maken :innocent::rofl:

1 like

9 likes

Deze twee modellen druppelen met bosjes tegelijk hier binnen op HF. Goede ontwikkelingen! :sunglasses::+1:

12 likes

De 58 druppelt vaak weer verder, de GMT niet. Opvallend!

2 likes

Heb mijn '58 nu bijna twee jaar . Deze gaat echt nooit meer weg @Tijner

7 likes

Bij mij is de GMT niet gebleven… ik vond/vind m top (maar kwam een 16710 voor in de plaats).
De BB58 is perfect voor mij en die gaat nergens heen.

Even wat plaatjes op Vanguard. Tip voor @daffie en :white_check_mark: voor @RLC

9 likes

Goodmorning Tudor amigos

12 likes

Ik ben best wel fan van rubberen banden maar ik vind het op de Black Bay’s persoonlijk niet zo mooi vanwege die lange lugs. :see_no_evil:
Idem op nato. Dan ontstaat er altijd zo’n gat.

4 likes

Ik wil tzt nog eens de GMT op rubber en op leer proberen, maar voor nu vind ik 'm het best geslaagd op staal.

Ps ik heb er een extra setje endlinks bij speciaal voor lederen band zodat je geen gaps hebt. :ok_hand:

1 like

Aha oké een setje endlinks zal hem wel goed staan. :ok_hand: Want dat gat vind ik altijd maar zo-zo als ik foto’s op leer zie. Als de lugs iets korter waren geweest zoals bij de Submariner was het niet zo’n probleem geweest.

1 like

Idd en ook vooral icm de dikte van de kast. Sowieso op leer moet wel een dikke band zijn anders ziet het er imo niet jofel uit.