Tudor Only deel III

8 likes

Ik draag de BB58 nu ook al wat weken iedere keer met heel veel plezier :grinning:

1 like

Het is echt mijn dagelijks horloge, zit super.
Nu ook op vakantie in Italië heerlijk naar het strand om en als we uit eten gaan staat die ook prima onder een shirt.

1 like

Dan wordt hij echt top gebruikt. Geen onveilig gevoel op vakantie, met zo’n horloge om?

1 like

Nee dat niet hoor. Is geen R. en best wel onopvallend. En ach de zee en strand moet die kunnen hebben. :sunglasses:

8 likes

Net in Utrecht opgehaald, NA in de zon

5 likes

Mooi ding gefeli!

Wat ik wel nog steeds niet snap is dat die singlepas nato banden van Tudor altijd óf 1mm te klein óf 1mm te groot zijn. Daarmee slaan ze altijd de plank mis.

1 like

Ik ben nog niet op vakantie geweest maar draag mijn Tudor eigenlijk overal. Nog nooit onveilig gevoeld, ook niet in Utrecht of Amsterdam centrum. Het is geen Rolex en eigenlijk is dat wel relaxt :ok_hand::slightly_smiling_face:

Morning! :coffee:

12 likes

5 likes

In de zon zie je de structuur op de plaat zo goed :heart_eyes:

1 like

Morning! Korte mouwen kunnen nog net hoor :slightly_smiling_face:

7 likes

Nou het is toch wel een bandenslet hoor.

10 likes

Ik weet waar je op doelt want het is dikwijls mis… Te breed heb ik overigens nog nooit meegemaakt (heb meerdere BB’s in bezit en gehad). Het ligt er sterk aan of je voor een effen NATO kiest of voor eentje met een patroontje. En dan is het soms ook een kwestie van geluk/pech hebben.

Bottom-line is dat een dergelijke afwijking niet zou mogen bij een merk/horloge in deze categorie. Het weefsel van de NATO’s is briljant en van constante kwaliteit. Maar de breedte zou ook 100% altijd en overal in orde moeten zijn.

Overigens net een Tudor NATO overgenomen van een ander lid hier op HF en dat past perfect!

Niet allemaal…

6 likes

Wat een verschil met die andere zeg!
En dat zijn beiden originele Tudor single pass natos?

1 like

Erg mooi hoor dat blauw …

6 likes

Heerlijk! En mocht je eens zin hebben in afwisseling en een LHD…dan weet je me te vinden. :laughing:

11 likes

Wat vinden we hier van ? Iemand al besteld ?

Prijs lijkt mij niet gek

Wat vind je er zelf van? Ik vind het erg tegenvallen.

1 like