Tja, mis een fluted bezel. Prijsje is wel leuk. Doet mij denken aan een oyster quartz.
Geen manufactuur maar ETA.
Wel mooi die sunburst plaat en dagschijf
Tja, mis een fluted bezel. Prijsje is wel leuk. Doet mij denken aan een oyster quartz.
Geen manufactuur maar ETA.
Wel mooi die sunburst plaat en dagschijf
Ik vind het allemaal net niet. Met name de roman numerals vind ik niet passen.
Jammer van de engined turned bezel. Maar wellicht valt het mee als je hem in het echt ziet.
Dit is het he-le-maal NIET voor mij … Bezel ronduit lelijk, hour markers te klassiek (en lelijk afgekapt bij dagvenster), bandaanzet onhandig dus geen bandenslet, dus nee…
Er zijn andere mooie Date Days voorhanden bij Tudor en als je doorspaart komt ook een mooie Rolex DD binnen bereik.
Het Royal ontwerp komt wat mij betreft uit dezelfde hoek als die P01… beide gauw weer terugstoppen in die hoek!
Beauty! Mooie foto’s ook gozer.
Wat is die BB Blue toch mooi
Wellicht ooit…
Ik dacht dat dit een tussendoortje zou worden maar ik zie hem eigenlijk wel wat langer blijven
Hoe is het tegenwoordig met de BB58 bij de AD’s?
Ik ben geïnteresseerd in een nieuw exemplaar met metalen band. De blauwe spreekt me niet zo aan.
Moet ik rekening houden met een wachtlijst of meerdere AD’s aflopen?
Ja.
Bij de AD’s is wel een wachtlijst ja. Ik sta er nu ongeveer 6 weken op voor de zwarte, geen idee hoe lang het nog gaat duren.
Als je minder geduld hebt kun je boven list wel bij diverse grijze dealers vinden.
Jongens, ik heb een drang naar een Prince met blauwe dial! De blauwe dial apart kopen lijkt onbetaalbaar (750eur and up), dus ik ga op zoek naar de all-in-one package. Alvorens mijn prachtige 74033 uit 1990 met vlijmscherpe kast, fantastische brush en prachtige plaat in het blauwe gaat -> Moest hier iemand interesse hebben, shoot me gerust een PM. Horloge is bij een bekende dealer in UK gekocht met verse service en loopt als een zonnetje.
O dan zal ik maar niet te lang wachten met het tripje naar S&C.
Ik zag die daar wel vaker in de etalage (op leer)
Ben ik even een paar weekjes niet op HF, loopt 'ie weer met een Pelagos om de pols! Of alweer verkocht? Zag er nl. eentje te koop bij de huisdealert. Oh oh …
Ja ik denk dat is de beste manier om jou uit je HF slump te trekken. En nee…zit hier nog steeds veilig om de pols.