Haha lekker!
Gaan we weer
Bijna alle dealers moeten afbellen, maar het is gelukt. Ik sta op de lijst voor de blackbay 58 in het blauw!
Lol staan twee hier te koop, maar snap best dat je voor dat geld liever hem zelf uitpakt
Weet je welke DA ik het beste kan bellen voor de zwarte??
PS: Verkapte als je ééntje in nette staat hebt en kwijt wilt voor beetje onder list mag je mij pb sturen post.
Ik vind het aankopen bij een AD ook fijner ivm juridische positie als er problemen ontstaan. Plus ik hou gewoon van helemaal nieuw. Ondanks dat ik er vanuit ga dat de aangeboden horloges op HF helemaal in orde zijn, heb je toch meer zekerheid met helemaal nieuw.
Ik heb alles gisteren afgebeld wat open was. Rotterdam en Utrecht gaven aan mij op de lijst te kunnen zetten voor de blauwe. Voor de zwarte weet ik het niet.
Blauw! Wow!
Ik zie het probleem niet…maar goed.
Je hebt gewoon 5 jaar internationale garantie.
Snap ik deels. Echter heb ik de ervaring dat ik als kopende partij liever handel als consumertobusiness dan c to c.
Plus nieuw ophalen . Voorkeursdingen
Moet trouwens wel het volgende vermelden: als ik vaak nee te horen krijg van een dealer, zorgt het ervoor dat ik hem juist daar wil kunnen ophalen. Ik geloof niet in dat iets niet kan.
Maar de zwarte is mooier… toch?
Het prijsverschil tussen hier in het blauw en de AD is gewoon te klein.
Bij mijn BB36 scheelde het 800,- , dan is het de moeite. Maar als het even duur is of slechts iets duurder zou ik ook altijd bij de AD bestellen.
Overweeg toch om die stalen band nog eens erbij te nemen… ik ben alleen niet zo’n fan van de fake rivets. Die Tudor fabric strap zit overigens heerlijk.
Vanguard staat hem ook prima maar ik zou graag de blauwe willen
Ik ook niet maar onlangs toch de BB58 blue op staal aangeschaft. Geloof me, die rivets vallen totaal niet op bij dragen. Ik zeg: “doen”
Heb je toevallig ook de zwarte 58 in je handen gehad? Ik ben benieuwd of het verschil tussen de stalen banden echt zichtbaar is.
Dat vind ik ook. Wil als de prijs gelijkwaardig is liever een nieuwe. Voor 800 euro zou ik ook overstag gaan.
En daarom is het blauwe gedeelte dood.
Neen, helaas. Wellicht kan / wil @pasd je verder helpen en een oordeel geven? Hij heeft 14 uur geleden een foto van de zwarte en blauwe letterlijk naast elkaar, op een pols, geplaatst.
Je bedoelt de 2 kleuren van het staal?
Barkandjack heeft een vergelijkingsvideo op YouTube.