heel gaaf die Fabric Strap! nog iemand die van zijn strap af wilt? zo ja bel mij op het gebruikelijke 0900 nummer of een PB mag ook
Wil je geen Damasko meer
Absoluut
Heb ik een aantal jaar geleden eens gehad. Geweldige dingen die Damasko’s hoor maar ik verkies een iets luxere uitstraling. Heb met de Pelagos al een horloge met een mat ogende uitstraling.
Ik vind die zwarte BB58 zo gaaf. Die blauwe doet het hem niet voor mij.
Ik ben ook fan van de zwarte. De blauwe heeft wel een hele mooi tint, maar past iets minder bij me.
Twijfelde eerst nog tussen de bb58 en een aantal andere horloges, maar inmiddels ben er helemaal uit en zit ik te wachten bij de telefoon. Vrees dat ik nog even geduld moet hebben na de 2 maanden dat ik nu op de wachtlijst sta.
Wordt mijn eerste luxe horloge en heb dus geen idee of ik dit proces kan versnellen door regelmatig mijn gezicht te laten zien bij de AD ofzo. Iemand hier ervaring mee?
Ja zeker en elke keer verse koffie en gebak meenemen😉. Als je al 2 maandjes wacht ben je zo aan de beurt. Meeste hebben hem toch echt wel binnen 3 maanden binnen hoor
Ik wil straks toch die Tudor Royal eens gaan passen
Nog elke dag genieten, ik ben er zoo blij mee

Vind de blauwe ook heel mooi, er komen echte gave foto’s voorbij hier. Maar vind de zwarte net iets meer hebben, met name door de gouden accenten.
Geduld is het belangrijkst, maar een contact warm houden kan nooit kwaad.
Wel goed opletten of er iemand is met een noten allergie.
Wat heeft iedereen toch een aversie tegen die rivets? Valt echt nooit op of je moet je hoofd schuin houden de hele dag. Stalen band is eigenlijk wel een must have hé
Op zich niks tegen rivets, maar dit zijn faux-rivets. Maar ook dan nog, prachthorloge.
Hoe de rest daarin staat weet ik niet maar ik vind rivets in het algemeen niet zo mooi en als iemand die al niet zo van het staal is is dat dan een dingetje voor me
Ik zou deze eigenlijk het liefst op een MN strap dragen, die zitten heerlijk! Ik betwijfel alleen dat ik iets vind dat qua comfort tegen deze Tudor band op kan.
Ik vind de rivets wel een mooie aanvulling op de band. Geeft het toch net even een andere look. Sowiewo een mooie band.
Helemaal mee eens, de rivets zitten er voor de ‘sier’ maar in werkelijkheid zie ik ze niet tijdens het dragen. Ik denk ook dat de ingezoomde foto’s een wat vertekend beeld geven
Bij S&C werd ik een beetje meewarig aangekeken toen ik vertelde dat ik hem met leder of nato wilde. Ik vind hem zo prachtig.
Allebei he