Tudor Only deel III

Ben het met je eens, vind de GMT met een leren band echt prachtig.

1 like

Dan neem ik jouw zwarte Vanguard wel over :grin:

1 like

Ik zal je in m’n hoofd houden als ik die blauwe besteld heb! :grin:

1 like

Hallootjes allemaal. Ik ben een echte Tudor newbie en ben er wel uit dat ik er eentje zou willen proberen (lees aanschaffen). Het moet een Black Bay 58 M79030N worden. Wat voor korting zou ik via de dealer kunnen krijgen? Of wordt korting sowieso erg lastig?

Zou niet rekenen op korting voor dit model

Hmm, en de levertijden? Of net zo’n drama als bij Rolex?

Is volgens mij wel een wachtlijstje voor. Er staat er overigens regelmatig eentje op HF te koop. Volgens mij nu zelfs :slight_smile:

Edit: al weg zie ik

Korting kun je vergeten. Meeste mensen moeten een maandje of 3 tot 6 wachten. Dan heb je hem wel. Veel plezier met de jacht!

Ik heb de mijne bij GASSAN in amsterdam gekocht, zij doen niet echt meer aan wachttijden. Je moet gewoon bellen/mailen met de vraag of zij dat model op voorraad hebben. Ik had ontzettend geluk. Korting kun je vergeten.

Top, pb mij tegen die tijd maar :+1:

1 like

Haha, you wish!!! Ze doen zeker wel aan wachttijden. Wat ze niet meer doen, zijn wachtlijsten :stuck_out_tongue_winking_eye:

10 likes

smart ass :stuck_out_tongue:
Ok jij wint

1 like

Rubberen banden, lekker man!
Als 't je ding is. :rofl:

Foto is van vorig jaar. Mijn huidige Pelagos is alvast in ruste om te voorkomen dat er evt. beschadigingen opkomen. Doe ik altijd als ik iets te koop zet, dan blijft de staat zoals in eerste instantie omschreven. :sunglasses:

10 likes

Wel echt een mooie klok. Heb in het segment past nog net op mijn pols(of misschien ook niet) de seamaster 300m 2018 gekocht. Anders was deze tudor ook het overwegen waard.

Omdat de band van dit horloge ook erg mooi is. Ik hou van goud deel 3.

10 likes

Seamaster is ook top! Omega maakt mooi spul. :ok_hand:

Wat?

1 like

Heb je al een volgende op het oog?

1 like

Ja dat! :sunglasses:

Nope. Grootste deel van de opbrengst krijgt voorlopig een niet horlogegerelateerde bestemming. Keuzes, keuzes …

1 like