Helaas had ik daar een minder prettige ervaring, had gebeld voor een specifiek model tudor. Konden ze leveren zeiden ze. Ben er gelijk heen gegaan en aan betaald…paar weken later belde ze me terug dat ze em toch niet konden leveren en ik mijn geld terug kreeg. Niks ten nadelen van de desbetreffende verkoper want die zat er ook mee. Maar toch…
Lekker hoor!
Very naaaais
Damn! Lekker. Ik voorzie weer een winnende foto aankomen …
Veel draagplezier.
Ah klote man!
Wauw, dat staat m inderdaad keurig!
Mooi ding hoor! Weet niet zo goed wat ik van de cijfers vind maar, zeker met je andere foto’s in de auto, super mooi ding!
Zijn die Vanguards een beetje makkelijk erop te zetten en weer te verwijderen?
Viel mij enorm mee. Ben niet iemand die heel vaak banden swapt, maar dit was redelijk vlot geregeld.
Wel even afgeplakt en voorzichtig aan gedaan, maar ging prima icm een Bergeon 6767-tooltje
Ja, dat is denk ik een beetje een “You like it or you don’t” ding. Ik vind het erg mooi en het geeft hem ook nog eens een unieke look t.o.v. de meeste Tudor Prince modellen
Neh… ik zie liever de originele Tudor rubberenband
Mooie foto’s… Schiermonnikoog ?
Ik heb weer eens een half uurtje zitten zweten en vloeken, krijg het niet voor elkaar met de 6767. Heb ook een dubbel tool van Ali maar die past niet. En ik wil mijn nieuwe pelagos niet beschadigen…
De truc bij mijn Tudor springbars was dat ik de andere kant ook een klein zetje gaf tegelijk met de bergeon op één kant. Maar inderdaad gingen ze niet makkelijk
Dat mag Origineel is ook zeker niet raar, persoonlijk vind ik deze net iets mooier.
Idd wel even geduld moeten hebben, maar ging toch vrij vlot. Ms met wat mazzel.
Geen beschadigingen op de lugs in ieder geval Ik zette springbar 1 er eerst in, dan met tooltje andere kant induwen en klein beetje voorzichtig ‘zoeken’ en klaar.
Soms doen we wellicht ook té voorzichtig. Inclusief ikzelf, wil ook niets beschadigen.