Tudor Only deel III

10 likes

5 jaar gelden besteld op zicht, uiteindelijk gegaan voor de 114300, geen spijt van gehad maar wel altijd met een schuin oog naar de Pelagos gekeken, zeker 5 keer gepast bij de juwelier door de jaren heen :smirk: moest en zou 'm een keer hebben. Maar ja de “afspraak” was om de 5 jaar een high end horloge anders blijven we bezig :grimacing: Op m’n 25ste een rolex 114300, en op m’n 30ste eindelijk me Tudor :smiling_face_with_three_hearts: finely.

21 likes

Lekker hoor, mooi horloge. Is prijs kwaliteit technisch gezien ook echt een topper.

1 like

6 likes

13 likes

Gefeliciteerd! Blijf dit zo een topper vinden. Gaat hier nooit meer weg

1 like

25 likes

Heeft iemand wel eens een lederen nato op zijn BB36 of 41 gehad? Ik denk erover deze te bestellen op mijn BB36:

Dus voor op de BB36:
m79500-0007_1_

3 likes

Toevallig niemand die z’n BB black kwijt wilt? Ik heb te lang door dit topic zitten scrollen :man_facepalming:t3:

1 like

Welke black bay zoek je? Zijn wel echt aanraders.

De oude, 41mm en het liefst de zwarte

1 like

Wat reposts.

16 likes

Ik heb wel een GMT te koop.

Jaap heeft er eentje

Bedankt maar dat is hem niet voor mij.

1 like

Zie hem net staan, dankje!

Na 9 dagen de bb58 weer even opgeborgen maar is echt een blijver voorlopig! Perfecte maat voor mij.

Oude black bay vandaag ook vertrokken en verder nog voor mijn vrouw een tudor kunnen scoren:

5 likes

Ik dacht dat zij Two-Tone niets vond?
:laughing:

Haha bij mannen was het schijnbaar een ding maar zelf prachtig schijnbaar😂. Achja blijven bijzondere wezens!

1 like

2 likes