Tudor Only deel III

Haha bij mannen was het schijnbaar een ding maar zelf prachtig schijnbaar😂. Achja blijven bijzondere wezens!

1 like

2 likes

Congrats! Echt een heel fijn horloge.

Ik heb mijn blauwe even opgeborgen…draag mijn subje nu

14 likes

salmon dial van mij en m’n vriendin :heart_eyes:

17 likes

Vandaag arbeiten :blue_heart:

10 likes

Ook bankhangen gaat prima met de Pelagos :wink:

16 likes

Ik krijg 'm maar niet van de nato af :smile:

8 likes

Mijn (nieuwe) BB58, is echt een heel fijn/leuk horloge, draag ik het meest de afgelopen dagen. Ongelofelijke prijs/kwaliteit. Ik ga nog wel een nato band erop doen, iemand tips? De originele band met ‘gouden’ streep vind ik prahctig, maar is erg duur (rond de 400 euro ofzo?)

13 likes

Is die nato zo duur?! Waar kun je die eigenlijk bestellen, heb even snel gezocht maar kan het nergens vinden

1 like

Bij de AD zijn ze verkrijgbaar op bestelling. Vorig jaar lag de prijs rond de 200 euro, als ik mij niet vergis.

3 likes

Ok thanks! Beter dan €400 maar nog steeds een hoop geld

Zeker. Vind ze wel erg mooi.

En al een date day besteld?

8 likes

11 likes

Voor de afwisseling even op een ander bandje gezet. Niet slecht imo maar hij gaat toch weer terug op de OEM band.


7 likes

Zwart rubber staat hem heel netjes!

1 like

25 likes

Zag de nato ergens op een site voor 400 euro. Maar 200 euro is prima wel redelijk duur maar hij is erg leuk op de nato ook!

1 like

Ik kocht een mooie complete set met een Black Bay Black 41. Er zat een originele olijfgroene nato bij. Die kwam 170 euro bij de dealer. Online zeer moeilijk iets in te vinden. Het lijkt met sterk als die voor de BB58 zou verdubbelen in prijs. Naar een dealer gaan en laten bestellen?

2 likes

2 likes

Afgelopen zaterdag mijn eerste horloge ooit opgehaald, ben benieuwd of het allemaal gaat bevallen :crazy_face:.

30 likes