Tudor Only deel III

En dat moet betekenen?

2 likes

Huh hoe bedoel je? Ik gaf je een compliment dat je een vette wagen rijdt Ă©n een prachtig horloge hebt

1 like

Killer combo!

1 like

De sluiting van de originele Tudor op de nato is ook enorm mooi! Even losstaand van de kwaliteit


Bedankt. Ik had het anders opgevangen, mijn excuses😇

2 likes

Bedankt :call_me_hand:

1 like

Ja nu ik teruglees kun je het anders opvatten idd, maar oprecht vette combo :+1:

2 likes

Ja absoluut. Is echt een mooi product.

1 like

Bedankt! :smile:

1 like

Vandaag viel mijn oog en interesse op deze mooie chronografen van Tudor. Iemand hier in het bezit van zo’n vintage big block? :drooling_face:

19 likes

Awesome!

1 like

Geloof dat iemand van het forum deze had gekocht, een aantal maanden geleden.

Dat was deze denk ik, ook prachtig, maar persoonlijk vind ik de stalen bezel nog mooier.

Klopt, dat is hem. Vind de stalen variant ook mooier. Gaaf ding.

1 like

U riep :wink: ?!

:sunglasses:

17 likes

Prachtig hoor, ziet er perfect uit! Uit welk jaar komt deze?
Ik zie dat er enorme verschillen in prijzen zitten? Waar moet je buiten de staat van de buitenkant goed op letten bij dit model? Sommige zijn 7500 (full-set) en zien er goed uit en anderen zijn zelfs 10.000+
 :exploding_head:

2 likes

Waar zijn al die groene klatsers?
Heb ze hier ooit wel eens voorbij zien komen.

Zo dat zijn beste prijzen! Had deze nog niet gezien, tof model :+1:

2 likes

Welke groene???

Zeg dat wel
 :money_mouth_face: Ik denk dat de populariteit van de vintage Daytona hier ook een grote rol in speelt, dit is dan tenminste nog betaalbaar en het meest ‘vergelijkbaar’. Dit zou zomaar nog wel eens een prijsstijger kunnen zijn voor de toekomst. Ik vind hem ook lekker vintage met o.a. het plexiglas, maar toch eeuwig herkenbaar als Tudor/Rolex door de oystercase.

2 likes