Hij was het iig dubbel en dwars waard. Heerlijk horloge, alleen ik wil weer meer proberen
Een tudor zat zijn
Excuse me sir, are you high?
Heel mooi, gaat echt niet vervelen. Heb zelf de 41 gehad maar was eigenlijk net te groot voor mijn gevoel. Ik ga eens de 36 mm passen maar ben bang dat ik die weer te klein ga vinden welke maat draag jij nu en wat is je pols omvang? Deze staat je prima.
Ik heb 15,5 t-rex polsen en de 36mm. Inderdaad, hij verveelt totaal niet al hou ik er wel van om zo nu de banden een beetje te swappen. Daar leent hij zich uitstekend voor dus dat is leuk.
Ja, ik heb de Harrods 41mm thuisliggen. Het is te groot voor mij en nooit gedragen. De BB58 format past beter bij de meeste mensen en is meer een klassieke look. Ik denk dat de BB58 de mainstream horloge gaat zijn.
Binnenkort mag ik eindelijk weer deelnemen aan dit mooie topic. Jaartje geleden mijn Tudors verkocht. Toch ben ik Tudor gaan missen, dit weekend de Black Bay Fifty eight blue ophalen bij Gassan.
Dit waren mijn twee tudors
Foto’s gemaakt, maar te lui om een topic te schrijven …
Pelagos vs BB58
Conclusie? Ach, ook te lui voor. Welterusten
Kan ie goed hebben! ik vraag me eerder af wat ie niét kan hebben.
BB blue is zooo mooi he
Ik ga er op een zomerse dag een knalblauwe Barton opknallen. Let op dat ie die ook kan hebben.
De look is wel lekker warm met dat grijze suede, maar het is wel erg winters. Gaat er pas in december met de witte kerst op denk ik.
Pelagos!
Zouden Tudor prijzen in januari ook weer omhoog gaan? Of doet tudor dat niet elk jaar.
Check, maar ook ik vind de zgn. ‘Mercedes’-wijzers een beter alternatief. Zeker met de ronde indices op de wijzerplaat. Twee andere puntjes vind ik enerzijds de de faux-rivets op de bracelet. Ik stoor me er niet aan, maar had het wel graag anders gezien. En anderzijds de sluiting, geen snelverstelling? Niet meer van deze tijd in deze prijsklasse.
Dat gezegd hebbende:
Dit is van de twee (momenteel) mijn favoriet! Voor nagenoeg dezelfde prijs op de tweedehands markt (beide uit 2020) echt ‘veul’ meer horloge! De ‘Snowflake’-wijzers vind ik echt goed passen bij de vierkante indices. Ik ben wel fan van de 5 lijnen tekst. Kom maar op met die specificaties op een echte high-spec tool-watch. Nerd!! De lume is echt fenomenaal, ook op de insert! En de sluiting is gewoon de beste van alle horloges die ik in mijn bezit heb gehad. Top!
Hoe krijg je de springbars los op de bb58? Bij mij knallen ze er gelijk weer terug in als ik het niet tegelijk doe lukt het dus nooit.
Kan dit enkel met een pincet toolbar los gehaald worden?