Tudor Only deel III

15 likes

Erg mooi horloge! Zie je niet vaak langskomen. Hoe hoog/dik is deze rond de 14/15mm?

15mm maar voelt veel minder dik dan een Panerai 112 die ook 15mm is

Ik vind deze ook super tof! de hoogte is voor mij helaas een afknapper. Ik ben meer van de horloges met een dikte van 11-12mm.

Maar desondanks echt een toffe Tudor!!

Als je het horloge goed vast houdt en met je duim een beetje druk op de springbar houden. Dan lukt het hoor.
Zo doe ik het ook bij de 58.

1 like

Klopt, zo doe ik het ook. Iets schuin zodat hij er niet terug in schiet en dan snel de andere kant loshalen. Het is wel ff pielen ja.

1 like

Nou, wil niet echt lukken. Klote springbar springt er meteen weer in zodra ik hem loslaat, kan niet schuinhuiden oid. endlinks zitten klemvast.

Geweldige tolerantie hebben die endlinks… Hoe strak passend gemaakt hebben ze die bij Tudor :ok_hand: .

Jij koopt er alleen niks voor omdat je er geen kant me op kunt. Advies: gebruik een toolbar (pincet vorm idd). Uiteindelijk gaat het je anders of helemaal niet lukken, of net wel, en voor je het weet zitten je lugs vol krassen of moeten. Of je eindigt met de schroevendraaier in je vinger.

Succes…

2 likes

10 likes

Goede middag, wilde deze toch met jullie delen. De band van de all black op de chrono.

21 likes

Vandaag mijn nieuwe black bay 39mm opgehaald! :slight_smile:

35 likes

Gaaf! Een Black Bay Thirty-Nine :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Mooi plaatje! hoe heb je die geschoten??

5 likes

Chapeau sir @Pasd uw foto’s worden steeds mooier :clap:t2:

1 like

Thanks, ja soms lukken ze wel met mijn 3 jaar oude mobiel :+1::grin:

Bandenwissel naar de Tudor Nato strap… Staat hem beeldig, toch?!

12 likes

Yes! Erg tof zo hoor :metal:

1 like

Ja staat hem goed! Best quality nato ever. :sunglasses::+1:

1 like

Is dat een Crafter Blue?