Tudor Only deel III

Tja, die dateday, daar ben ik wel weer jaloers op. Die is écht geweldig mooi :smiling_face_with_three_hearts:

Mijn vriendin heeft er ook een! Je bent dus niet alleen.
Wel heeft ze de kleinere 28mm variant. :ok_hand:

9 likes

Haha, ja, dat begreep ik van je opmerking. Anderzijds, het richt zich door de prijs tot mensen die het kunnen en willen betalen, een bushaltehokje klinkt niet chique, maar de boodschap richt zich tot eenzelfde groep, ongeacht de locatie van plaatsen.

1 like

Ja toppertje hoor! :+1:t2:

1 like

Is er een mooier horloge dan de Black Bay All Day Every Day Baby? Nee :muscle::muscle:

19 likes

Geen flipperdrang deze keer? Mooie klok.

Dat weet je maar nooit :joy::joy::see_no_evil:. Nee deze keer blijft die

1 like

Ik rij in mijn auto constant langs bushokjes anders. En op mijn fiets ook.

Geloof er niks van. Geen zin in een speedy?:stuck_out_tongue_winking_eye:

Mooie klok hoor de bb58 black👌🏻

1 like

16 likes

Its to soon :joy::joy:. Haha nee geen speedy

Daar zijn ze niet voor bedoeld, in eerste instantie natuurlijk de ov reiziger

Worden wij ff mooi weggezet als een stel OV pleps door…Tudor zelf :see_no_evil::see_no_evil::see_no_evil::sweat_smile:

Poor mans Rolex :ok_hand::ok_hand::rofl:

Vind het wel een beetje jammer ja. Heb zelf genoeg duurdere horloges maar goed. Heb er verder geen probleem mee, vind het een beetje jammer dat is alles

Een Tudor boven een Rolex any day of the week

De Crono maar weer een keer, was alweer een tijdje geleden dat hij om de pols zat.

17 likes

Iemand hier met een BB58 en een pols met omtrek 16,7 cm? Heb 'm wel eens gepast maar probeer me voor de geest te halen of ik de BB58 te groot vond.

Ik heb die van Han eens gedragen, foto’s zeggen je misschien niet zoveel in verband met de hoek.

9 likes

Is dat met een Vanguard rubberen band?

1 like

Ja, dat klopt. Droeg lekker!