Van de week eindelijk het verlossende bericht van S&C gekregen dat m’n bandjes binnen waren. De NATO is zoals jullie weten van topkwaliteit, en ik verwacht dat hij tijdens de warmere maanden vaak mijn pols zal sieren.
Maar wat me vooral is opgevallen is de kwaliteit en prachtige stijlvolle uitstraling van de ledere Terra di siena band!!!
Met een dijk van een sluiting:
Wat mij het meest (positief) veraste was de zachte voering van de band waardoor hij ontzettend prettig aanvoelt op de pols!
Misschien dat ik binnenkort nog wel wat fotootjes plaats van de NATO…
Weet je toevallig wat jou polsomtrek is?
Ik heb zo snel even geen meetlint liggen, maar volgens mij was het 18 cm.
Dank, ik had de zwarte en heb hem toen verkocht om de blauwe te kopen. De blauwe is moderner en sportiever en past beter bij mij en in mijn collectie.
Allebei top stukken waar je niet fout mee kunt gaan. Als de financien het toe had gelaten, had ik ze graag beiden gehouden.
Zo mooi dat er allemaal al drool op zit
Heb 2 bandjes binnen gekregen van WatchBandit. Had tot een week geleden nog nooit van ze gehoord maar kwam de naam hier op het forum tegen. Het is een grijze nubuck calfskin en een zwarte sailcloth. Vind ze beiden wel mooi staan. Maar voorlopig hou ik hem op de zwarte sailcloth band. Pica’s ter illustratie.
Heb een pols in de winter van 16.8 bij warm weer net iets over de 17 cm. De 58 past bij mij heerlijk echt een super horloge.
Staat hem goed! Ik vind ook de grijze heel tof hoor
Ik kan op hun site alleen geen 19mm vinden, of heb jij een BB41?
Ik heb een pols van 16,5 cm en past perfect al zeg ik zelf
Hij valt bij mij goed op de pols zonder dat de lugs (47mm lug to lug) overhangen.
Tja, dan misschien toch maar op de lijst voor een BB58 blauw. Of is wachten niet nodig en zijn ze wel te vinden?
Staat een zo goed als nieuwe in het te koop “blauwe” gedeelte van dit forum. Gassan had ze laatst ook gewoon op voorraad in de vitrine liggen.
Ik kan je helaas geen berichtje sturen ivm je gesloten profiel, pm anders even!
Bij Gassan Amsterdam (hoofdkantoor) heb je een goede kans. Ik heb hem daar zaterdag gekocht en volgens mij hadden ze er nog meer liggen.
Thanks! Heb inderdaad de 41.