Tudor Only deel III

There you go :sunglasses:

24 likes

Cross posten.

16 likes

'58 op een single pas nato.


Fijne avond.

18 likes

de fijnste GMT in mijn ogen!

1 like

Wat vinden jullie als Tudor liefhebbers van deze…

Ik heb hem incoming. De rode accenten zijn voor mij de kers op de taart :sunglasses: Ben nog wel even benieuwd naar de kleur diepte in het echt! Een zwarte Isofrane staat hem ook top volgens mij.

17 likes

Ik heb deze uitvoering nooit eerder gezien maar vind hem erg gaaf!

1 like

Ik heb hem ook nog nooit in het echt voorbij zien komen… ook niet hier; wel een chrono die te koop stond even uit mijn hoofd. Volgens mij maakt hij ook al een aantal jaren deel uit van de vaste collectie.

1 like

Ik vind hem prachtig alleen ben niet overtuigd van de zwarte stalen band :thinking:

1 like

Ik vind de rode meters first aanduiding heel tof.

Wat is het voor coating? Je leest nog wel eens dat je daar krassen erg op ziet maar dat hangt wss ook erg af van de kwaliteit ervan.

1 like

Is er ook met een leren band… en een grijs nato achtig stoffen bandje; maar dat zit volgens mij als extra band bij de set met staal en leer.

Wat het voor coating precies is weet ik niet… maar bij dit merk zou het geen issue zijn; andere wat duurdere merken werden afgeraden. Behalve het echte black steal van Breitling.

Mooie is juist dat die geen rivets heeft. :sunglasses:

1 like

Ik heb een zwak voor compleet zwarte horloges. Deze komt wel even binnen op mijn wishlist. :heart_eyes:Zeker nu ik geen compleet zwart horloge meer heb.

1 like

Iemand een plaatje van deze op de nato dan? Ik ken de referentie niet :innocent:

1 like

Hij is best gaaf, helemaal zwart past niet helemaal bij mijn stijl.
Als het jouw ding is kan ik me voorstellen dat je hiervan kan genieten, erg clean!

Met coatings zou ik ook altijd bang zijn dat ze eraf gaan, doe mij maar liever gewoon staal zonder coating dan…

7 likes

Ik zou het wel aan durven… ik ken mezelf :laughing: #superzuiniggekkenhuis :sweat_smile:

1 like

Dat kan ik me nog herinneren ja :sweat_smile:

Hier wat ervaring van mensen volgensmij:

https://www.rolexforums.com/showthread.php?t=571287

1 like

is dit niet de uitvoering van het rugby team???

Nee… dit is de gewone