ahh oke klopt idd was net op de site aan het kijken
Ja na de post van @Dora en de daar geüploade plaatjes moest ik even krabben achter de oren… maar zoals hier in het blauw ook wel eens staat te lezen; zo goed als nieuw… en dan denk ik Euhhh Zo heb ik de foto’s van de gebruikte Dark ook maar bekeken
Ja dat was mijn gedachte ook Net even niet het “standaard” model!
Ik weet wat de TS ermee heeft gedaan, maar even verderop staat een post van een gast die er eentje al 2 jaar draagt en die er nog top uitziet.
Rubber staat trouwens ook erg goed!
Wahahaha… die heb ik al eentje… gebruikt voor mij G-Shock display
Super gaaf toch op die Iso
Dat was niet mijn bedoeling overigens, geniet van dit mooie horloge!
Wat heeft 'ie gedaan dan?
Ik heb hem nog niet hé Nee ben blij met je bijdrage!!!
Ja, dit is de 36 mm
Azijn lopen zeiken. Hij beweert dat dat ding brak is na 2x dragen. Geloof jij dat? en iets later is er een gast die met foto’s aantoont dat zijn exemplaar na 2 jaar dragen nog puntgaaf is.
Dus ja de waarheid zal wel in het midden liggen.
Ik denk dat Tudor wel een goede coating kan maken.
Dat zou ik nog net niet aandurven denk ik zo… haha…

Mooi horloge, ik kijk er zelf ook al een poosje naar. Is het de 36mm?
Niemand wil zijn BB36 verkopen hier
Perfect om je collectie te vervolledigen. Het afwijkende ligt in jouw stijl. Mooie klok!
Heel tof ziet deze eruit! Super strak en de rode accenten maken hem echt af idd!
Ik lees dat de coating PVD is, ik had verwacht dat het DLC coating zou hebben. Hoe dan ook erg nice
vaak ben je te bang. Gewoon omdoen niks aan het handje
even een andere vraag wat betreft two-tone horloges van tudor zijn de ook verguld of is dit volgoud???
Laat mij maar lekker bang zijn… haha… wel ruige foto haha…
Verschilt per horloge.
Deze is volgoud, maar zijn dan ook hollow centerlinks(rammelband) :
Maar bij wat nieuwere BB is het Gold Capped, dacht dat @JPM dat zeit.
Dit geldt wel op de oysterband (en de kroon) van de two-tone S&G Chrono. Geen idee of dat hetzelfde is op de Daydate-modellen.