Tudor Only deel III

Slecht licht helaas maar draag zelf de chrono dark op nato en de stalen band is veilig opgeborgen. Voordeel van de grijze originele Tudor nato band is dat de sluiting ook in zwart is. Nadeel is dat het de enige nato band lijkt van Tudor met zwarte sluiting. Had graag nog wat extra kleuren gehad :slight_smile:

15 likes

Ik mag dat wel, lekker anders dan anders. Isofrane erop zie ik niet zitten. Wel een mooie curved rubberen band erop die de lugs opvult. Maar dan moet je er wel een pvd (vouw)sluiting bij hebben en die ben ik nog niet tegengekomen…

1 like

Ur roept, wij draaien…

10 likes

Ik corrigeer mezelf ff: ik blijk zelf ook een zwarte vouwsluiting te hebben liggen…

5 likes

En die ziet er nog uit als nieuw :ok_hand:t3:

1 like

Veiligste optie is een keramische kast van Tudor nemen… Scheelt een boel angstzweet bij dagelijks gebruik.

Gold capped. En vele in de BB serie met bijzonder mooie brush/satinering.

Je kunt de gesp en de keepers gewoon op een andere nato van Tudor zetten hoor… easy.

1 like

De Black Bays zijn gold capped. De recente Tudor Prince modellen hebben een massief gouden fluted bezel en kroon. De schakels van de band zijn hol.

Kijk, dat zijn nog eens tips. Ga ik weer eens bij de AD polsen want die kwamen zelf niet met deze oplossing :smile:

Oke bedankt iedereen voor de informatie

Na lang zoeken vandaag eindelijk mijn nieuwste aanwinst ontvangen, een Tudor Advisor 10050 uit de jaren 80.

26 likes

Is dat een GMT? Nog nooit gezien :ok_hand::ok_hand:

1 like

Nee het is geen GMT, dit horloge heeft een alarm functie.

Ik heb er geprobeerd een video van te maken, maar dat gaat nogal lastig om met 1 hand te filmen en met de andere het alarm in te schakelen :sweat_smile: Tudor Advisor alarm (ref. 10050) HF

1 like

Mooi scherp exemplaar, zelf bijna gehad maar net misgegrepen op een mooi exemplaar.

1 like

Ik ben er ook erg blij mee! het is inderdaad nog een hele opgave om een mooi exemplaar te vinden

Ja mee eens maar dat is ook wel de sport van het vinden van een mooie vintage :grin:

1 like

Dat is een leuke vintage Tudor zeg! Wel klein zie ik met 35mm

1 like

Alles went ook horloges kleiner dan 35mm :wink:

1 like