Tudor Only deel III

Heel tof!

1 like

Mogguh Tudormigo’s :blush:

20 likes

De Black Bay weer even op leer gezet…

14 likes

Ik krijg van iemand de vraag over deze: TR Tudor Pepsi Black Bay GMT - Nieuw - Horlogemarkt (horloges) - Horlogeforum.nl - het forum voor liefhebbers van horloges

Uhm, geen idee :stuck_out_tongue: Ik laat het altijd bij een AD doen. Maar lijkt me dat elke horlogemaker dat kan?

Wat een gedoe… je kan toch wel wat schroefjes losmaken met een klein schroevendraaiertje? Of bel je ook een electricien als je een kapotte lamp hebt? :sweat_smile:

1 like

Hangt er van af de schroeven in Tudors kunnen toch wel heel strak zitten en zijn heel zacht van materiaal die draai je zo kapot als je niet de exacte schroevendraaier hebt er voor.

Hij is al afgehaakt :stuck_out_tongue: Maar het horloge is nieuw met nog stickers op clasp. Niet echt een ding om eens mee te gaan oefenen denk ik.

En inderdaad, ik LAAT heel veel doen in huis :stuck_out_tongue: Goed voor de economie.

1 like

Wat afwisselen met andere straps. Dit is een recent ontvangen Stingray van Suka-strap. Enkele Monstraps onderweg. Meningen?

3 likes

Dit is mij wat te kinky, maar misschien kan het op een wilde vrijdagavond als deze nét

Ik zou zelf voor een nato gaan. Ik ben een nato fan maar dat wisten de meesten hier al :sweat_smile:

Ik vind deze ook niet helemaal top… maar smaken verschillen. Welke monstraps heb je besteld? Ik wil misschien een lederen caramel strap bestellen

Schitterend!

De Tudor nato heb ik ook, kakigroen. Staat hem ook prima.

De suede camel en de vintage italian distressed grey.

heeft de stingray afgegeven op je pols :crazy_face: :joy: :joy:

Nice! Ben benieuwd

1 like

Erg mooie combi. Stuur maar een pb’tje als je er zat van bent. :upside_down_face:

Ook erg lekker dit

16 likes

Doet de BB58 geen goed. Vind vooral het gapende gat niet zo fraai. Bandje is wel oké.

2 likes

Ook zo fijn hé. Echt een tof horloge ook in het echt wel eens omgehad. Gaaf ding!

1 like

Jongens, eigenlijk is dit toch geen geld! :drooling_face:

1 like