Fraaie chrono maar als je hem voor die prijs 2de hands wilt kopen… zijn er tal van goedkopere exemplaren te vinden.
Nee, hij is voor mij te fors maar ik kende deze nog niet echt. Zeer fraai
Nieuw bandje op de Ranger. Het is een “Hirsch Heritage 1765 Artisan Antraciet”.
De handelaar heeft kennelijk heel veel vertrouwen in de posterijen: het bandje -van € 79.90- werd in een simpele envelop met € 1,70 aan porto, verstuurd. Maar gelukkig wel aangekomen.
Dit dus (foto’s met mobiel bij matig licht):
Nice! Ziet er goed uit
Echt te duur als je het mij vraagt! Wel een mooi horloge overigens!
Waarom te duur?
Prachtig ding vind ik.
Om te beginnen vindt ik dit soort advertenties waar het jaartal niet specifiek genoemd staat slecht! Er vanuit gaande dat dit horloge twee jaar oud is… en een adviesprijs heeft van € 4920,00, goed verkrijgbaar is en zodoende korting kunt krijgen… afhankelijk van je relatie met de AD, het moment dat je er bent is een korting van misschien tot 15% op een nieuwe niet uit te sluiten… tja dan vindt ik het gevraagde hier te duur.
Je hebt een goed punt.
Ik zie nu pas dat het geen nieuwe is. Dan is hij best prijzig inderdaad.
Is dat een 36 of een 41?
Bij de AD of heb jij er wel eentje met de kop eraf kunnen vinden? Er waren/zijn nogal wat leden op zoek geloof ik
Dit is de 36.
Met de kop er af
Dan ben je aardig wat mensen te snel af geweest
Gaaf man die macro’s! Dit zou ik ook nog weleens willen zien van mijn Prince Date Day.
Goed idee, ik stuur je in pb even mijn adres. Ik zie het horloge wel tegemoet
Gaaf zeg een Ranger! Heb ik zelf nog niet vaak voorbij zien komen, ziet er goed uit op de strap