Tudor Only deel III

Ik heb toch de voorkeur voor een groene bezel… Kan je me op je lijst zetten? :cowboy_hat_face:

1 like

Die GMT kun je echt vergeten. Dan vermoorden ze de huidige GMT die 2 jaar oud is. Niemand wil dat ding dan nog hebben.

Zou natuurljk wel ultiem zijn de GMT in de BB58 dat is een instant buy voor velen :heart_eyes:

Check je bent er snel bij. Heb je erop gezet :sweat_smile:

1 like

Roep maar als ik een aanbetaling moet doen he. :poop:

Haha nee mijn doel is ook niet nog een BB erbij. Maar een gmt 58 kan er wat mij betreft wel goed naast, zowel bij de blauwe als de zwarte. Ben echt benieuwd of ze ergens mee komen en zo ja wat. Tot die tijd vul ik rustig de spaarpot :grinning:

1 like

Ik verwacht eigenlijk niks voor 2021, en als ze met iets komen zou het eerder een andere kleur zijn dan een gmt. Toch begrijp ik de releases niet altijd helemaal. Aan de voorhand leek een release van de bb58 ook niet logisch omdat die veel leek op de reguliere Black Bay en daarmee zijn eigen broer kannibaliseert. Zou me niet verbazen als ze dat ook gaan doen met de 41mm GMT. Zoals je als zegt, het is een instant buy voor velen.

3 likes

Sowieso is er dit jaar maar weinig uitgebracht door Tudor en Rolex. Dus ik hoop eigenlijk dat ze het volgend jaar goedmaken met meer nieuwe modellen. :cowboy_hat_face:

Heb ook nog niemand gehoord over een BB58 ‘Date’. Lijkt me toch ook wel tof! Liefst met cyclops.

Jakkes

Jakkes.

Vind je op een Submariner Date dan ook niks? Maakt het horloge iets minder saai wat mij betreft.

1 like

Liever zonder voor mij inderdaad. Maar helemaal op een Tudor. Ik denk dat de Bb58 onder meer juist gekocht wordt omdat hij geen datum(puist) heeft.

1 like

Ohh yeahhh

15 likes

Jawel joh… :star_struck:

14 likes

Ja zeg. Da’s geen BB58!

1 like

15 likes

7 likes

Nee dat is de ultieme Tudor :heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes:.

2 likes

Uit de verkoop gehaald…
Al zo vaak gekocht en verkocht. Ik hou ‘m :upside_down_face:
Morgen gelijk uit de kluis halen.

16 likes

Goeie keuze :ok_hand:maakt niets uit of de prijs van de Pelagos zal stijgen en dalen, populairder word of niet het is een gaaf horloge met een eigen smoel. :sunglasses:

1 like

Ook waar.

Hoe meer tudor’s ik voorbij zie komen hoe meer ik dit merk ook begin te waarderen :muscle:

1 like