Hoeveel etappes heb je gelopen, hoeveel dagen totaal? Staat nog op mijn emmer-lijst.
Ik vind het best prima staan maar de afwerking / kwaliteit van de originele band is wel veel beter.
We hebben alles gelopen in 3 vakanties in 2020, 16 dagen, 5 dagen en 4 dagen lopen. Erg aan te raden!
Ik was ook wat huiverig voor de rivets, maar als je de band om hebt zie je er zelf eigenlijk niks van is mijn ervaring. Ik zou het dus zeker bij het origineel houden en wellicht af en toe nato oid om af te wisselen
Eens ! Wss gaat de originele band ook wel weer terug, maar is het proberen waard
Ik vind de Rivets overigens niet storend, maar stoorde mij wel aan het idee. Nu ik hem zelf heb vind ik het wel gaaf staan.
Klopt… De rivets vallen op foto’s idd meer op dan om de pols . Nato wil ik er ook wel eens omgooien, lets see😁
Nice, ziet er goed uit! Heb dit ook overwogen i.v.m. de microverstelling. Vind hem er in iedegeval strak uitzien. Is deze band van begin tot eind 20mm?
Ja vond ik ook! Band is wel iets tapered, 20 mm van de lugs tot 16 mm bij de clasp.
Erg mooi! Gefeliciteerd ermee.
Haha, ja man. Vindt het juist wel goed staan. Past bij de uitstraling van het horloge.
Maar omdat sommige er zo negatief over doen denken andere er nu ook zo over
Dat is net als de X op de dial bij Prospex. Eén persoon klaagt erover, rest van de wereld ;
Nou, nu je het zegt ik stoor me ook aan die lelijke X op de dial.
Ps: ik stoor me ook aan de “X”
Even headsup voor de Tudor liefhebbers dat er een leuke Black Bay 58 Nato in het lichtblauwe gedeelte staat!
Hear, hear. Ze vielen me niet eens op toen ik ging passen.
Nu het 2021 is… Ik ben heel benieuwd waar Tudor mee komt dit jaar!
Wellicht een all-black 58 met date.
Vol verwachting
Wat een pracht horloge! Zonde dat je er zolang op moet wachten…
Nou ik denk dat ie allang weer terug is hoor