Ik vind 36 mm mooier/beter in verhouding, maar 39 is me in praktijk wel meegevallen. En de band van de 214270 is echt onovertroffen Vandaar denk ik dat een Oyster Perpetual ook nog steeds een optie is, wel 36 mm én de nieuwe band. Ik vind alleen de ‘bolle’ bezel niet zo mooi als de strakke Explorer bezel.
Ach, ik troost me met de gedachte dat deze keuze voorlopig toch nog niet aan de orde is
Staat je goed!!
Is die lume nou blauw? Of lijkt het door de foto?
Dit…lume is groen.
Deze mag nog steeds weg trouwens. Geen advertentie meer, iets voordeliger dan waar hij online voor stond. Ik ga aantallen minderen. Blijft een heerlijk horloge, maar naast mijn DJ niet leuk genoeg.
Schrok me vanmiddag een ongeluk, had aan ACE gevraagd wat een sluiting voor een lederen band kost… 350euro ongeveer, gaat weer een hoop geld kosten…
Heerlijk klokje voor het lopen van het Pieterpad Inmiddels uitgelopen, was 2020 dan nog ergens goed voor
Respect hoor ,mooi horloge ook
Mag sinds kort ook meedoen met “Tudor only”, en heb een zeer mooie BB58 blue aangeschaft recent. Draagt super, en vind het echt een mooi horloge ook qua afwerking etc. Enige wat ik iets minder vind/vond was de band met de “rivets”. Heb na beetje research een mooi passende band van Strapcode gevonden en die er op gezet. Wat vinden jullie ervan ?
Voor :
Na:
Ja hoor staat goed, heb zelf overigens totaal geen probleem met die rivits
Begrijp het idee erachter ook wel ,maar vind dit net iets “strakker” qua look… Uiteraard is de originele band kwalitatief wel stuk mooier . Maar wel leuk om te proberen een keer