Wishfull thinking. Zeker de linker.
Deze uitspraak geldt tot blijkt dat een of beide varianten gereleased worden. Ik gok op een rode.
Wel mooi overigens.
Wishfull thinking. Zeker de linker.
Deze uitspraak geldt tot blijkt dat een of beide varianten gereleased worden. Ik gok op een rode.
Wel mooi overigens.
Ja, why not…
Omdat ze hoegenaamd hetzelfde zijn? Dan is er misschien eentje de Pisang.
Ik zeg ook why not? Er worden wel vaker horloges uitgebracht die maar minimaal verschillen van een ander model.
Ik blijf hopen op een groene bezel voor de BB58.
En als ik het blijf herhalen wordt het misschien waarheid.
Dat denk ik niet. De te verwachten BB58 LV heeft een riveted band , zwarte plaat, aluminiumbezel etc… De Rolex LV heeft dat allemaal niet…
We shall see.
Ook dan is er geen overlap. Totaal 2 verschillende horloges. Absoluut niet te vergelijken. Op de groene bezel na dan. Ik heb de Harrods ook gehad. Echt formaat Deepsea in Rolex termen. Da’s jammer. BB58 is meer in proporties.
Als een bb in het groen wordt uitgebracht zijn de overeenkomst natuurlijk zeker daar. Maar er is ook genoeg nuance om de twee horloges naast elkaar in de collectie te hebben. (Heb het over de hulk)
Ik bedoel dat ik die twee renders en een Hulk niet naast elkaar zou willen in een collectie. Dan zou ik veel liever een blauwe Pelagos ernaast hebben. Dat zou ik veel meer ‘begrijpen’.
Enfin, een andere mening en een andere smaak zijn natuurlijk altijd prima en behoeven geen uitleg.
Ja klopt gaaf hé! Ze pakken het licht echt heel mooi op. Ook ‘s avonds met weinig licht heb je hetzelfde effect
Leuk, ik kan hier met mijn NA nu ook plaatjes posten😀. Erg blij met de BB36!
Bij deze het resultaat van wat spielerij op de mobiel, ik heb nog veel te leren😊
Erg mooi! Gefeliciteerd met je NA.
Aan huis af laten leveren door de AD?
Ik heb vandaag een dagje mijn Citizen om, maar de Tudor gaat vanmiddag weer terug om de pols denk ik
Super mooie wijzerplaat met goud opgelegde cyfers