Tudor Only deel III

Bedankt! Ja klopt, heb hem laten bezorgen aan huis. Heerlijk horloge, maar dat wist jij alšŸ˜„

1 like

Ik ben een fan ervan ja haha
Vooral als je niet gewend bent/was aan dat soort kwaliteit horloges.

1 like

Weet iemand al wanneer we de groene BB58 op kunnen halen?

3 likes

Als je hem gaat ophalen dit weekend, wil je mij dan meteen op de lijst zetten voor de nieuwe Tudor Submariner 2023? Thanks! :ok_hand:

5 likes

16 likes

is hier ook iemand die de tudor royal day-date heeft???

2 likes

Ik zit te wachten tot ik een belletje krijg van de AD…

1 like

oke voor welke ben je gegaan???

1 like

Nee als deze binnen is kan ik hem gaan passen, ben benieuwd tussen 38 date en 41 dat date…

ahzo,vind het wel een apart horloge ben eens benieuwd
zijn deze dan nog niet verkrijgbaar in nederland of ook met wachtlijsten

1 like

Ik zie ze wel op de site bij Ace maar weet niet of ze te bestellen zijn. Ik wacht op een telefoontje van S&C en voor zover ik weet zijn ze daar nog niet…

Ik ben ook wel benieuwd wat ik ervan vind.

1 like

De NF neemt een redelijk unieke plek in in de history van het merk:

Vrij uitbundig gebruik van materiaal( de zwarte ring onder de bezem zou een keramische zijn (ben ik niet helemaal zeker van, wie weet het?)

Eerste inhouse binnenwerk

Eerste Tudor met doorkijkachterkant

nou dat !

1 like

Op de renders vind ik de Royal niet mooi, maar had wat YouTube gezien en dat was toch best gaaf. Ben toch wel wat nieuwsgierig

1 like

Ja voor mij inderdaad hetzelfde, foto’s etc doen het niet voor mij maar de YouTube filmpjes geven een ander beeld voor mijn gevoel vandaar de interesse om hem live te zien.

1 like

Verkeerd gelezen :upside_down_face:

1 like

Deze ? Lijkt mij wel een leuk model. Sunburst plaat. Ben benieuwd! En niet te vergeten…
En mooi prijsje.

2 likes

Ja deze bedoel ik, erg benieuwd en zeker een prima prijs…

Wacht op het telefoontje :sweat_smile:

1 like

Waarom probeer je geen Tissot PRX, is bijna hetzelfde :stuck_out_tongue:

1 like

Nice ! Ben benieuwd naar de foto’s

1 like

Ik sta op het kunt om een Pb te sturen :stuck_out_tongue_winking_eye::sweat_smile::grimacing: