Tudor Only deel IV

Haha ik begrijp je helemaal en heb hem zelf ook al meerdere malen in de juwelier omgehad en twijfel sterk om hem ook aan te schaffen….

Mijn enige vraagteken is of er nog veel gaat veranderen aan kast en kleur door het zilver :thinking:

De kleuren combi vind ik geweldig en zou hem ook wel eens willen zien op een mooie Vanquard rubber band (die heeft niemand er nog op volgens mij) zoals je ook wel eens ziet op de BB58 Black en Blue

Keuzes keuzes keuzes :grimacing: en ja zo lang 1 horloge om de pols zegt ook wel wat :star_struck:

4 likes

Heel lang moeite gehad met de snowflake wijzer maar ben hem meer gaan waarderen.
Als het goed is doe ik hem nooit meer weg :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

Nee dat zeggen we allemaal bij onze NA :stuck_out_tongue_winking_eye:

Met name dat: “als het goed is” :rofl::rofl::rofl:

Maar die pelagos is wel prachtig. Staat bij mij ook hoog op de lijst. Maar dan de “gewone” zwarte.

2 likes

Ik heb het ooit opgeschreven wat ik allemaal nooit meer weg zou doen.
Dat was best schrikken :rofl:

1 like

die snowflake maakt hem af. En het feit dat ik continu mensen hoor met de opmerking: Welke vintage klok is dat vind ik helemaal goud.

1 like

12 likes

Zalig :sunny: :sunglasses:

9 likes

Toch een blijvertje? :crazy_face:

Gegroet beste Tudor fans…

12 likes

Van de week kijken of ik een zilveren kan passen. Maar 1 in = 1 uit :innocent:

2 likes

Staat een zilverling in het blauwe voor een scherpe prijs!

3 likes

19 likes

Bedoel de BB36 met zilveren plaat :innocent:*

2 likes

Maar voor hoelangggggg dannn mannnnn. Hoop toch niet dat jullie boos worden hè Tudormigos als jullie weten wat er voor in de plaats gaat komen :sweat_smile:

2 likes

Okay ja die is ook heel mooi,ik wil hem wel in 41 m/m :star_struck:

Nou ben ik wel heel nieuwsgierig hoor :grin:

2 likes

Tja als je eigen naam Tudormigo is heb ik wel een klein vermoeden welk merk er komen gaat :smirk::wink:

4 likes

Suuuuure :smirk::laughing:

2 likes

Lekker lekker lekker!!!

1 like

Lekker lekker lekker :rofl:

2 likes