Tudor Only deel IV

Lekker profiel heeft die BB58. :smiling_face_with_three_hearts: Het voelt voor mij niet als een toolwatch maar vinkt wel veel andere hokjes af. :ok_hand:

18 likes

Begint hier net te regenen :roll_eyes:

Ach hij heeft de afgelopen weken wel meer water gehad .

8 likes

Vanmiddag de NA van mn broertje opgehaald in Haarlem

20 likes

Heeft u foto’s van beide?

1 like

Geen ervaring maar ik vind die met alleen romeinse cijfers het mooist!

2 likes

Super mooi!!

Hier alvast een strapsuggestie. De bond van watchgecko (kleuren zijn net iets donkerder dan alle andere varianten die ik heb gezien. Pas op: op de watchgecko site hebben ze ook 2 varianten). Kwam het plaatje net tegen. Zo ontzettend mooie combo dat ik bijna van plan ben om de BB58 te gaan halen :stuck_out_tongue_winking_eye:. Misschien ook wat voor jou @pasd?

7 likes

:+1:

Zag net een leuke toevoeging voor mij voor HF Island van bouwvallen van ‘muurvaste prijzen’

Maar ja, dat gaat niet op nu :joy:

4 likes

Met de diamantjes vind ik mooier.

2 likes

Echt gaaf zo’n Tudor Sub

1 like

Ja die staat erg mooi :ok_hand: ook maar bestellen :wink:

1 like

Ja hij blijft lekker…heel soms kijk ik nog wel naar nieuw model Rolex maar weiger sowieso ver boven list te betalen dus moet het maar met deze doen… :upside_down_face: :rofl:

1 like

Jodokus wat staat dit goed!
Ik wilde gaan sparen voor een blauwe BB58 maar nu wil ik deze combo! :drooling_face::drooling_face::heart_eyes:

3 likes

Was gezellig! Nu hopen dat t niet al te snel weer gaat kriebelen…

12 likes

Hahaha mooi dit.

En hoe groot schat je die kans precies? :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Qua beater zit ik nu wel goed, maar voor een dresser zou er nog wel plek zijn. Afijn, eerst maar weer sparen en vooral genieten!

3 likes

Romeinse cijfers, heb hem staal met blauwe plaat en romeinse cijfers omgehad. Erg mooi en prettig horloge, hele fijne band ook!

1 like

Nihil🤣

2 likes

16 likes

Even een dagje met de GMT…

15 likes

Ik zou ook voor de diamanten gaan. Die is een stuk strakker.

1 like