Tudor Only deel IV

Dank😊

1 like

schakeltje kan nog ff duren dus voorlopig op leer … :blush::+1:

13 likes

Oei, fraai hoor, die staat bovenaan mijn NA-lijstje.

1 like

goeie keuze!!! ga je van genieten dan, weet ik zeker
:grinning:

Heel mooi :+1:

1 like

Te koop (en gekocht).

4 likes

Ik ook! Eindelijk een goede fit op die band.

1 like

Was net van plan dit te posten hier - kreeg ook de email. Besteld! Ik hoop eindelijk geen seizoensgebonden banden korting/verlenging meer (ander soort zomer en wintertijd :sweat_smile:)

2 likes

Net ff lopen poetsen en dacht fotootje maken.
Mislukte een beetje, vond hem toch wel wat hebben😅

5 likes

Post deze anders even in het ‘Vragen over echtheid’ gedeelte en kijken wat er gebeurd. :joy:

4 likes

Ik vraag het voor een vriend :crazy_face:

2 likes

“Uit erfenis van opa”

Gegarandeerd succes.

2 likes

Wat is er met de prijs van de Tudor BB met rode bezel gebeurd joh? Als je op Chrono kijkt denk ik : koekoek!

De Eta op staal helemaal… :astonished:
Die dingen (ok, geen eta’s) zijn toch meer dan ruim verkrijgbaar?
Ik verkoop mijn eta nog niet voor 4k, dus ik heb er niks aan, maar het verbaast me wel.

Zijn al een tijdje aan het stijgen in prijs sinds Tudor toen overgestapt is met het in house uurwerk bij dit model.

Ik hoop dat het wat heeft te maken met de mooiere band, smiley tekst en de roos ipv het schild?

Denk inderdaad dat het komt door dit pakket, Band smiley tekst en roos, samen met het feit dat het ‘uniek’ is omdat er geen bb met ETA meer geleverd worden.

3 likes

Ja ik stond er ook van te kijken. Nog niet zo lang geleden stonden ze hier in het blauwe hoekje voor rond de 2k.

1 like

Vind de huidige prijzen ook overdreven :rofl:

17 likes

Dit weekend nog zo’n ETA BB met rode bezel gepast bij een AD. Die ligt daar ook al enorm lang, denk ik, maar goed. Wel op de leren band, en qua kleur totaal niets voor mij, maar toch interessant om deze in de etalage te zien liggen, dus toch maar even binnen gegaan en gepast.