Lekker die van @daffie ?
Congrats
Klopt!
GMT lijkt kleiner dan de BB eta… Verbaast me. Echt 2 totaal verschillende horloges! Compleet andere lumeplots, bezel lijkt smaller. Eta is warm qua uitstraling, de GMT kouder… Heerlijk setje zo!
Lekker duo hoor.
Was gezellig!
Ik heb de laatste tijd twee (totaal verschillende) Tudors gekocht en begin steeds meer modellen mooi te vinden.
Daar waar Rolex (laat ik de naam toch vallen ) vooral behoudend is, is Tudor vooruitstrevend in het uitproberen van nieuwe technieken, modellen en combinaties. Heerlijk om te zien & te dragen.
Edit: foto voor de sfeer
Hear, hear. Maar ze schieten soms wel een beetje door in die vooruitstrevendheid.
Ook mee eens…maar als niemand een keer over de grens gaat, dan verandert er niet veel
Van mij mogen ze ‘gek’. Breng maar bronzen, gouden en zilveren duikers uit.
Net zo min als dat ik ga duiken met mijn horloge, net zo min ga ik offroad met mijn SUV
Ik las dit ergens anders over de huidige line-up van Tudor en ik vond het eigenlijk wel heel treffend:
“So single minded and boring or over the top. Nothing classic.”
De blauwe niet. Achter glas bij de juwelier maar horloges moet je altijd om de pols zien
De zwarte wel en zeker een gaaf horloge.
Dat was het zeker!
Prachtige foto’s
Dank
Laat ik hem ook maar maken dan…
Na de 16700 & de 16710… Heb ik voorkeur voor deze. Mooie plaat, perfecte kleuren & hij draagt top. Al was het dragen vd R ook geen probleem, dit draagt voor mij beter.
Al is dit wel de max op mijn pols.
Man man, mooie momenten met Mudor!
Ahh, Tudor natuurlijk.
Lekkere foto’s!
It was my pleasure! Geniet ervan
Haha je kent me