Tudor Only deel IV

Al bijna 6 maanden in bezit! Een goed teken :large_blue_circle:

15 likes

Nou ja,de Sinn EZM2 die ik mee had is wel een perfect vakantiehorloge, dat vooropgesteld.
Maar ja, de zilverling is wel specialer.
Dus…, Ik durf het hier op het forum wel te zeggen…ja, gemist heb ik hem :expressionless::face_with_hand_over_mouth:

2 likes

19 likes

Is en blijft een pracht exemplaar!

Echt super mooi deze! En toch hoop ik dat ze hem ook een keer in het helemaal zwart of helemaal wit gaan uitgeven. Of evt nog een andere kleur. Dan ga ik ervoor.

1 like

Vanmiddag even bij het zwembad , gelijk om het zeewater van mij af te spoelen .
35* in de schaduw op Kos :sunglasses:

13 likes

Sybren jonguhhh, volgens mij heb jij meer vakanties dan ik horloges :slightly_smiling_face:

Ik heb deze …

En…deze

En dat was het dan…:lying_face:

11 likes

Deze Tudor vandaag om mijn pols gehad, best een gaaf model…

10 likes

wel wat te groot of vind je niet??

Nou ja foto vertekend heel erg…tis maar 41

1 like

Jij weet wel altijd de meest bijzondere horloges tevoorschijn te toveren, zoals die Carl brashear en die barracuda. Feit is wel dat het niet meevalt ze ooit weer van de hand te doen, zo is gebleken.

Dat zie ik dan als kompliment…echter als ik wil is die barakuda zo weg hoor;) brashear vind ik zelf een topper…en deze Tudor heb ik niet gekocht hoor…:wink:, Ben benwd waarmee jij komt?

Dat klinkt een beetje dreigend dus ik kom maar met niks omdat ik alleen dertien in een dozijn horloges heb. Het was inderdaad een compliment en het viel me gewoon op. Die barracuda vind ik persoonlijk erg gaaf. Nog genoten van je taart?

Nou was meer interesse…ben wel benieuwd waar ik taart voor zou krijgen…:wink: volgens mij draag je op foto 116610 LN of zie ik dat verkeerd?

Volgens mij is dit zo’n horloge die er beter in het echt uitziet dan op de foto’s. Of niet?

1 like

Idd vond deze erg mooi , foto’s zijn met zo’n mobiel echt flut, vond wel de sluiting wat fragiel, keramiek vind ik wel fijn…

1 like

Lijkt een beetje op geboetseerde natte trekdrop :thinking:

4 likes

Hahahahhahaha…wat lekkere trek niet met je doet…

1 like

Super

1 like

hoe langer ik hem heb hoe vetter ik m vind!

22 likes