Luuk !!! Ben je er toch voor gegaan???
Heeeehhhhh, dat is leuk Luuk!
Geniet ervan, en ook al blijkt het straks misschien geen blijvertje, je hebt dan toch een tijdje een heel eigen-aardig en byzonder horloge gedragen/geprobeerd.
Dus hoe dan ook, fantastische actie.
staat je goeeeeeeeeeeeeeeeed veel plezier ermee Luuk en je weet het he altijd 0900 bel mij als je twijfelt he
Ja want jij twijfelt niet Sil nu niet nooit niet
Maar de Speedmaster zou zomaar eens gewoon de endgame kunnen zijn. Eindelijk rust in het flipper reptielenbrein.
Zou mooi zijn. Maar heb wel mijn twijfels
Ja had hem al meerdere keren om gehad bij de juwelier en toen kwam er een leuke deal voorbij met @Tijdrijp en uiteindelijk ervoor gekozen.
Hij is echt gaaf en zeer mooi
een blijver
We gaan gewoon genieten en eens kijken wat de toekomst brengt
Staat je goed!
Ik heb deze ook gezien, maar hij was het toch niet helemaal voor mij.
Waar het aan ligt, dat weet ik niet precies. Misschien had ik een fluted of een gladde bezel mooier gevonden dan hoe ie er nu uit ziet. Ook in combinatie met de Latijnse cijfers (heet dat zo?), is het allemaal iets te druk ofzo.
nee hoor, dat gaat echt niet lukken. ik spreek natuurlijk voor mezelf nu.
Heb een (oudere) Speedmaster gehad en in de loop der jaren een respectabel aantal om de pols kunnen bekijken en proberen. Kan een fantastisch horloge zijn, afhankelijk van de uitvoering natuurlijk, maarrrrr. er zijn er veel, je komt ze dan ook nog vaak tegen, het is geen opzienbarend of exotisch horloge en er is veel vergelijkbaars te vinden. De marketingstools zijn door de firma in Biel uitputtend toegepast op dit model en soms voorbij het oirbare. Een tikkeltje beschamend voor een merk dat zoveel te bieden heeft.
Genieten ga je zeker, want echt wel prima keuze, maar dit is niet de flipperkiller…denk ik
groot gelijk! enjoy!!!
maak daar ‘romeins’ van en het is ok. die spraken overigen wel latijn met elkaar
en die andere cijfers, dat zijn de arabische. Arabieren spreken arabisch
Ik was er 2 jaar geleden .
Mooie foto’s van jouw reis!
Jawel Frank! doe me dit niet aan he laat mij nou even in deze illusie leven. Dit is de flipperkiller de tijd is rijp!
Hahahahaa, geen garanties hier in deze bubble van tijdsweergevers
Maar ik help het je hopen !!
Je moet hem minimaal 1x posten hiero in dit Tudortopic!