Luuk !!! Ben je er toch voor gegaan???
Heeeehhhhh, dat is leuk Luuk!
Geniet ervan, en ook al blijkt het straks misschien geen blijvertje, je hebt dan toch een tijdje een heel eigen-aardig en byzonder horloge gedragen/geprobeerd.
Dus hoe dan ook, fantastische actie.
Ik heb deze ook gezien, maar hij was het toch niet helemaal voor mij.
Waar het aan ligt, dat weet ik niet precies. Misschien had ik een fluted of een gladde bezel mooier gevonden dan hoe ie er nu uit ziet. Ook in combinatie met de Latijnse cijfers (heet dat zo?), is het allemaal iets te druk ofzo.
nee hoor, dat gaat echt niet lukken. ik spreek natuurlijk voor mezelf nu.
Heb een (oudere) Speedmaster gehad en in de loop der jaren een respectabel aantal om de pols kunnen bekijken en proberen. Kan een fantastisch horloge zijn, afhankelijk van de uitvoering natuurlijk, maarrrrr. er zijn er veel, je komt ze dan ook nog vaak tegen, het is geen opzienbarend of exotisch horloge en er is veel vergelijkbaars te vinden. De marketingstools zijn door de firma in Biel uitputtend toegepast op dit model en soms voorbij het oirbare. Een tikkeltje beschamend voor een merk dat zoveel te bieden heeft.
Genieten ga je zeker, want echt wel prima keuze, maar dit is niet de flipperkiller…denk ik
Vandaag eerst met de Tudor in een hotspring zwavel bad gezeten, bah wat een stank zeg . Daarna de zee in om lekker te zwemmen en aan het eind van de dag nog even het zwembad .