Tudor Only deel IV

8 likes

7 likes

Hij is mooi :star_struck:

17 likes

Luuk !!! Ben je er toch voor gegaan???
Heeeehhhhh, dat is leuk Luuk!
Geniet ervan, en ook al blijkt het straks misschien geen blijvertje, je hebt dan toch een tijdje een heel eigen-aardig en byzonder horloge gedragen/geprobeerd.
Dus hoe dan ook, fantastische actie.

:facepunch::sunglasses::+1:

3 likes

staat je goeeeeeeeeeeeeeeeed veel plezier ermee Luuk en je weet het he altijd 0900 bel mij als je twijfelt he

3 likes

Ja want jij twijfelt niet Sil nu niet nooit niet :joy:

3 likes

:rofl:

3 likes

Maar de Speedmaster zou zomaar eens gewoon de endgame kunnen zijn. Eindelijk rust in het flipper reptielenbrein.

3 likes

Zou mooi zijn. Maar heb wel mijn twijfels :yum:

3 likes

Ja had hem al meerdere keren om gehad bij de juwelier en toen kwam er een leuke deal voorbij met @Tijdrijp en uiteindelijk ervoor gekozen.

Hij is echt gaaf en zeer mooi :star_struck:
een blijver :thinking:

We gaan gewoon genieten en eens kijken wat de toekomst brengt :+1:t2:

2 likes

Vandaag eens een royal daydate 41 gepast in Rotterdam, verrassend mooi :slight_smile: !

5 likes

Staat je goed!

Ik heb deze ook gezien, maar hij was het toch niet helemaal voor mij.
Waar het aan ligt, dat weet ik niet precies. Misschien had ik een fluted of een gladde bezel mooier gevonden dan hoe ie er nu uit ziet. Ook in combinatie met de Latijnse cijfers (heet dat zo?), is het allemaal iets te druk ofzo. :roll_eyes:

2 likes

nee hoor, dat gaat echt niet lukken. ik spreek natuurlijk voor mezelf nu. :expressionless:
Heb een (oudere) Speedmaster gehad en in de loop der jaren een respectabel aantal om de pols kunnen bekijken en proberen. Kan een fantastisch horloge zijn, afhankelijk van de uitvoering natuurlijk, maarrrrr. er zijn er veel, je komt ze dan ook nog vaak tegen, het is geen opzienbarend of exotisch horloge en er is veel vergelijkbaars te vinden. De marketingstools zijn door de firma in Biel uitputtend toegepast op dit model en soms voorbij het oirbare. Een tikkeltje beschamend voor een merk dat zoveel te bieden heeft.

Genieten ga je zeker, want echt wel prima keuze, maar dit is niet de flipperkiller…denk ik :sweat_smile: :rofl:

1 like

groot gelijk! enjoy!!!

1 like

maak daar ‘romeins’ van en het is ok. :nerd_face: die spraken overigen wel latijn met elkaar :slightly_smiling_face:

en die andere cijfers, dat zijn de arabische. Arabieren spreken arabisch :sweat_smile:

2 likes

Ik was er 2 jaar geleden :wink:.
Mooie foto’s van jouw reis! :+1:

1 like

Jawel Frank! doe me dit niet aan he :rofl: laat mij nou even in deze illusie leven. Dit is de flipperkiller de tijd is rijp!

1 like

Hahahahaa, geen garanties hier in deze bubble van tijdsweergevers :zipper_mouth_face:
Maar ik help het je hopen !!

Je moet hem minimaal 1x posten hiero in dit Tudortopic!

10 likes

Vandaag eerst met de Tudor in een hotspring zwavel bad gezeten, bah wat een stank zeg . Daarna de zee in om lekker te zwemmen en aan het eind van de dag nog even het zwembad .

De '58 staat zn mannetje . Er is een kans dat ik er vanavond nog wat alcohol overheen mors :innocent:
Grtjs uit Griekenland :sunglasses:

18 likes