Tudor Only deel IV

In het zonnetje.

8 likes

Als je het mij vraagt is dit de mooiste moderne tudor die er op dit moment te koop is! Mooie foto ook!

En als je het mij vraagt is dit de dikste (lees: vetste :stuck_out_tongue_winking_eye:) moderne tudor die er op dit moment te koop is!!

Ook gezien :grin: zou wel willen!

Is dat positief of? :joy: Gmt was er niet helaas :sweat_smile:

Als ik dit sneller had gezien :wink:

Of zeker weten positief :rofl::+1:t2::+1:t2::+1:t2::+1:t2: Dik zijn is vet!!

Iedere keer dat ik die van mij om heb worden we steeds dikkere vrienden. Het is een beetje een sea dweller in een modern jasje. Heel gaaf.

1 like

Ja die stalen band zit erg lekker… en mooi om aan te zien natuurlijk :grin:

1 like

De meest comfortabele metalen band die ik ooit om heb gehad.

Erg handig met dat veersysteem :grinning_face_with_smiling_eyes: wel jammer dat er geen gmt was want daar was ik eerder voor gegaan :grinning_face_with_smiling_eyes:

1 like

Maar waarom heb je niet gewacht dan? Je kan de gmt toch gewoon bestellen?

Iets met impulsief en geen zin in wachten :joy::sweat_smile:

1 like

Zo mag ik het horen!! Wachten doen we wel als we onder de grond liggen :stuck_out_tongue_winking_eye::stuck_out_tongue_winking_eye::stuck_out_tongue_winking_eye::rofl::rofl::rofl:

2 likes

Snel eens je profiel bekeken en jij bezit er zelf 1? :grinning_face_with_smiling_eyes:

1 like

Foto’s doen de Chrono geen recht. Hij is prachtig op de foto maar in het echt nog zoveel mooier :ok_hand:t2::ok_hand:t2: Mooi horloge :clap:t2:

1 like

Dank je :star_struck:

1 like

Klopt……. GMT was er eerst…… die heeft me overtuigd van de pelagos. Dragen beiden nagenoeg hetzelfde qua grootte. Pelagos is stukkie lichter. Wat mij betreft de mooiste en dikste tudors :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Thanks, :smiley:
Het klopt idd dat hij irl nog mooier is .

Nu twijfel ik zeker :joy: en dan nog die bb58 925 in het blauw. Zou me echt eens moeten uitloggen hier voor een tijdje :sweat_smile:

3 likes

Direct je account opzeggen is denk ik het verstandigste wat je kan doen. Hier actief zijn kost je gegarandeerd geld :wink:. 925 zou voor mij te klein zijn helaas. Vanaf 40mm begin ik enthousiast te worden.

1 like