In het zonnetje.
Als je het mij vraagt is dit de mooiste moderne tudor die er op dit moment te koop is! Mooie foto ook!
En als je het mij vraagt is dit de dikste (lees: vetste ) moderne tudor die er op dit moment te koop is!!
Ook gezien zou wel willen!
Is dat positief of? Gmt was er niet helaas
Als ik dit sneller had gezien
Of zeker weten positief Dik zijn is vet!!
Iedere keer dat ik die van mij om heb worden we steeds dikkere vrienden. Het is een beetje een sea dweller in een modern jasje. Heel gaaf.
Ja die stalen band zit erg lekker… en mooi om aan te zien natuurlijk
De meest comfortabele metalen band die ik ooit om heb gehad.
Erg handig met dat veersysteem wel jammer dat er geen gmt was want daar was ik eerder voor gegaan
Maar waarom heb je niet gewacht dan? Je kan de gmt toch gewoon bestellen?
Iets met impulsief en geen zin in wachten
Zo mag ik het horen!! Wachten doen we wel als we onder de grond liggen
Snel eens je profiel bekeken en jij bezit er zelf 1?
Foto’s doen de Chrono geen recht. Hij is prachtig op de foto maar in het echt nog zoveel mooier Mooi horloge
Dank je
Klopt……. GMT was er eerst…… die heeft me overtuigd van de pelagos. Dragen beiden nagenoeg hetzelfde qua grootte. Pelagos is stukkie lichter. Wat mij betreft de mooiste en dikste tudors
Thanks,
Het klopt idd dat hij irl nog mooier is .
Nu twijfel ik zeker en dan nog die bb58 925 in het blauw. Zou me echt eens moeten uitloggen hier voor een tijdje
Direct je account opzeggen is denk ik het verstandigste wat je kan doen. Hier actief zijn kost je gegarandeerd geld . 925 zou voor mij te klein zijn helaas. Vanaf 40mm begin ik enthousiast te worden.