heb je normaal toch een vrouw voor
Gelukkig leest ze niet mee…
In dat soort situaties gebruik je dan ook het massieve gedeelte van het horloge.
Tsja, toch weer lang geleden. Er bestonden ook toen al twee stromingen meen ik me te herinneren.
En nu the issue of the day: which Tudor on my wrist ?
serie wereldproblemen van de eerste orde
Heb het nagevraagd bij de AD. Het oorspronkelijke model (jaaaren geleden) had dit type glas wel. Deze versie officieel bij uitlevering niet. Mogelijk heeft Tudor toch een kleine serie met dit type glas uitgeleverd, maar dit kon niet worden bevestigd. Dan kan het zijn dat de eerste eigenaar (mij onbekend) zelf dit glas heeft laten plaatsen. De kwaliteit is prima zei de horlogemaker van S&C die een extra schakeltje voor mij plaatste. In ieder geval komt deze uitvoering dichter bij het oorspronkelijke model
Ik vind hen echt super gaaf zo!
Een ondergeschoven kindje van de Tudor familie.
1 op 1 heruitgave van het origineel zo met dit glas.
Ja , het is een topper .
Na een ruime week de 58 om de pols te hebben gehad tijdens de vakantie. Nu weer de 36
Ja hij is echt heel gaaf, draagt zo lekker.
Nog meer mensen met stiekem toch wat liefde voor de ceramic hier? Lastig op de foto te krijgen, maar in the flesh is het toch wel een dingetje hoor…
Hij heeft zeker wat. Is ook weer echt speciaal nice👍
Ja lekker hè.
Uit een vorig tijdperk deze Tudor.
Maar mooi gemaakt en onvergelijkbaar met andere horloges, voor zover ik weet
Uit archief nu de bonus van de dag
Sinds gisteren eindelijk een Tudor GMT aan de collectie toegevoegd!
Weet iemand of de “date wheel issues” opgelost zijn in de nieuwe modellen? De verkopers bij Gassan deden alsof ze er nog nooit van hadden gehoord.
Gefeliciteerd met je aankoop.
Die zijn opgelost. Schijnt maar bij een hele kleine hoeveelheid te zijn gebeurd. Maar mocht je toch zo’n exemplaar hebben dan wordt deze kosteloos vervangen door tudor.
Verkopers bij de AD, zijn allemaal toneelspelers😋 wel mooi de GMT. Enjoy👊