Ralph verkoopt die van hem. Veel te duur natuurlijk. Daar kan vast nog wel wat vanaf.
Waar heb je het bandje gescoord?
Ben zelf al een poosje op zoek naar een mooie 19mm bandje maar moeilijk vindbaar. In principe zou ik ook nog wel de prijs willen betalen voor OEM bandje van Tudor - weet iemand waar ik dat kan vinden? Via een AD?
Mocht je een 19mm zoeken stuur maar. Ik heb hier ook nog een originele vouwsluiting liggen die niet gebruikt wordt👌
Staan wel weinig foto’s bij🤭. Maargoed, daar weet je dat het horloge ook echt in nieuwstaat is.
Ja bij interesse zou mijn eerste verzoek zeker zijn of hij nog wat foto’s kan sturen .
Bij hem weet je inderdaad vrij zeker dat je een smetteloos horloge koopt.
Nou hij flikkert ze volgens mij zo af en toe vrij nonchalant even in het gras, heb ik ooit eens ergens gelezen
bandje had ik nog liggen … is een 20mm die al een keer eerder als 19mm is gebruikt.
Maar wel een hele mooie!
@W2them mijn eerste experiment met andere bandjes op de pelagos. Muisgrijze haveston met donkerblauwe sticksels. Niet heel spannend maar op zich wel mooi. Zit ook lekker.
Ik kwam erachter dat ik vrij weinig bandjes in 22mm heb. Ik heb een aantal 20mm aan de pelagos gehangen voor het idee. Met name de blauwe bandjes of waar blauw in zat vond ik erg mooi. Misschien binnenkort toch maar weer eens een paar in 22mm bestellen.
Inderdaad ziet er erg goed uit! Is dit een nato dan? En heb je een foto van de buckle?
Het is een haveston canvas single pass band. Erg mooie bandje voor vintage uitstraling. Maar blijkt hier ook goed op te staan.
Jep zeker!
Heb de ceramic eens naast mijn 114060 gelegd, ga je toch denken waarom iedereen roept dat hij te dik is…
Kast is toch een stuk anders dan de normale BB41, zou mooi zijn als de GMT dit design zou krijgen
@W2them : nu ook de rest.
Haveston canvas single pass olijf groen 22mm
Cheap Ali Zulu die ik single pass heb gemaakt. olijf groen en zwart. 22mm
Watchgecko bond z/r/g, 20mm
Cheap ali Zulu donkerblauw, 20mm
Cheap Ali nato zwart blauw, 20mm
Seiko rubber, 22mm
Die laatste rubber vind ik niet fantastisch staan maar wel stukken beter dan die erbij geleverd wordt.
Strapmonstertje dit!!