Tudor Only deel IV

Heerlijk om te zien hoe al die horloges rouleren binnen de HF gelederen! Echt tof! :ok_hand:t3::sunglasses::facepunch:t3:

1 like

Gaaf! Van harte. Mooi Koningskoppel zo :grinning:

1 like

Zelfde formaat als de GMT ?

1 like

Ja draagt als de GMT. Prima te hebben dus maar twijfel wel voor de lange termijn… :thinking: Qua draagbaarheid is de BB58 onovertroffen. Dat horloge heeft t verpest voor mijn collectie :joy:.

Wel echt gaaf ding! Tudor is lekker bezig.

1 like

Geloof dat @DoubleRed eens pelagosrubber tussen de endlinks van een 41mm BB heeft gepropt? :thinking: Geloof dat dat wel past, non?

Heel herkenbaar! Mijn zwarte 58 heeft al menig IWC en GS uit de horlogedoos verdreven :sweat_smile:

1 like

Nooit een BB41 gehad. De rubberen Pelagosband past op de North Flag

1 like

Gewoon een plaatje uit een Tudor Facebook groep. Maar ik vond het wel tof om de enige twee groene Tudor’s naast elkaar te zien. :+1: Groen is het nieuwe blauw toch? :green_circle:

8 likes

Die harrods is tof maar met die gouden hebben ze toch de plank mis geslagen. Lelijke kleur groen die wijzerplaat zo met dat goud

2 likes

:star_struck: TOF :star_struck: ook die gouden hoor :blush: leuk voor vaderdag :money_mouth_face:
Tja hou wel van groen .

4 likes

Na 4 keer een normale BB en 2 keer een Pelagos nu voor t eerst een chrono van Tudor en ik moet zeggen dit is met afstand de mooiste die ik heb gehad en overigens ook van alle chrono’s die er inmiddels zijn. Sinds vandaag ook op rubber en die combi is wat mij betreft perfect :love_you_gesture:

19 likes

Nice!

Welk rubber is dit? Vanguard?

Hoe draagt dat qua grootte/gewicht in vergelijking met stalen band?

Ben zelf nl (na 1 dagje… :joy:) aan het wiebelen om m te houden of niet. Tikje te groot voor mij (ben de 58 gewend). Maar als ik dit zo zie :yum:

1 like

Nee de crafter blue. Topbanden voor een nette prijs.
Draagt heerlijk en scheelt zeker in gewicht aan de pols.

2 likes

Wat zijn het toch een prachtige horloges de laatste aankopen die je gedaan hebt….respect :drooling_face:

1 like

Ok! Beetje soepel? De vanguards zijn dat zeker, zijn top, maar wel 2x prijziger…

1 like

Zeer soepel. Had er al meerdere gehad voor mn seiko Marinemasters. Denk dat je er geen spijt van krijgt.

1 like

9 likes

Nee joh… geen gezicht. :sweat_smile:
Lekker verkopen aan mij :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Deze vandaag :large_blue_circle:

17 likes

Helemaal mee eens! Helaas zit ik al 11 weken te wachten tot hij terug komt van de date issue reparatie :sob: hopelijk blijft die van jou gespaard. Hij is prachtig!

1 like