Tudor Only deel IV

Goede avond Tudoristen,

Sinds ik me ook lid van deze gezellige elite mag noemen na aanschaf van een GMT afgelopen Juli schreeuwen all andere horloges in mijn bescheiden collectie om aandacht.
De GMT is niet meer van mijn pols te slaan.

Om toch een beetje variatie aan te brengen zoek ik een (of twee) horlogebandjes erbij.
Leer, nato, rubber, alles mag.

Wie heeft er voorbeelden en ervaring met draagcomfort?

Foto voor de sfeer.

13 likes

Ontzettend simpel, door aan de band te trekken kan je gemakkelijk de band verschuiven. Op de site van Tudor staat een duidelijke animatie (beetje naar beneden scrollen)

1 like

@Robyn.Roel

Bulang & Sons Siena (…brown leather strap).

7 likes

Mooi!
Thx

Mooi :+1: GMT is echt gaaf maar helaas te groot voor mijn pols

2 likes

Ik was ook bang dat het een te hoog en groot horloge zou zijn maar gelukkig viel het bij het passen erg mee.

Een tudorvouwsluiting zoeken en een mooie bruine leder strap erop :+1:

Edit @Robyn.Roel die strap van hierboven en dan een originele tudorsluiting :drooling_face:

2 likes

Een geweldig horloge echt een grail voor mij pffffff alleen net te groot .
Hoop nog steeds op een GMT Tudor in een 58 kast .

1 like

Same here. Tijd voor een Pepsi 58

4 likes

Ja leuk ,een Pepsi bezel op een blauwe 58 en dan met een blauwe Vanguard band zou een leuke verschijning zijn :+1:ben zelf niet goed in foto-shop maar dat lijkt mij best tof .
Zelf nu weer de 'gewone 58 ’ om niets mis mee hoor een heerlijk horloge …

9 likes

Als.ik er morgen zin in heb dan flans ik wel wat in elkaar in photoshop.

2 likes

Tof :+1:

2 likes

Ah nice. Zelfde systeem dus als de pelagos. Maar dan zonder de veer aan het einde. Ik hoop echt dat ze die ook voor de andere modellen gaan uitbrengen. Ik wil er heel graag 1 op mijn GMT!

1 like

Kijk hier maar eens.

2 likes

Precies wat ik zocht!
Dankjewel :pray:

2 likes

11 likes

Ziet er mooi uit. Heb je nog een paar foto’s? Ben zelf ook aan het oriënteren op een band voor de GMT.

Tof ding die LHD… Maakt me hebberig.

9 likes

9 likes