Zoiets??
Zo belicht en bewerkt wel, maar in t echt heb ik m’n twijfels. Ook door het gat bij de bandaanzet.
Mooie plaats🤩en mooi horloge👌🏻
Ja mooi !
Staat hem goed
Heb een edelsmid naast mij op de bank zitten:
Je kan het op een zelfde manier als staal bewerken, maar als je een kras(je) wegwerkt, bewerk je vaak het hele oppervlak net zo lang totdat er een egaal laagje weg is. Pittig klusje bij titanium ("… Ik gebruik een schuurlatje" )
Het gummetje lijkt een manier om de kras zelf (een kras is hoogglans) te bewerken zodanig dat hij niet meer opvalt.
Ze moest eerst heel erg lachen om de gum, maar is nu toch nieuwsgierig. En ik heb een Pelagos met een kras op de sluiting, dus ga het zelf ook proberen
De sluiting is van rvs bij de pelagos .
gr 2 titanium kleurt vanzelf binnen enkele dagen bij ( wordt donkerder waardoor een glimmende kras meer opgaat in het geheel ).
gr 2 titanium is relatief zacht en erg makkelijk te verwerken ( zachter dan 316L)
Gr 5 (6AL4V)is veel harder maar daar is een pelagos niet van gemaakt !
Ik gebruik al jaren gr 5 titanium bij het maken van zakmessen .
Scotch brite / pannensponsje doet wonderen .
Zal dan iets lichter zijn maar dat kleurt binnen een week helemaal bij
wow mooie foto… !!! Niet doen, hahahahaah, ik probeer me al in te houden en niet die GMT te kopen in de blauwe hoek. Me handen trillen als een junk in de Bronx in de 80s…
Niet zoals het heurt maar wel heel mooi.
Heel tof was die band voor de 58 al tegen gekomen op Insta .
Zelf weer in de nachtdienst nu met de 36 , morgen maar weer eens de 58 omslingeren
mwah… kan er niet meer van maken.
Mwoah…….
Thanks!
Het is ook echt een fijn horloge. De kleuren van de bezel icm de matte plaat zijn een perfecte combi voor mij…