Tudor Only deel IV

Niet meer in bezit .

6 likes

crosspost😊

12 likes

Deze vandaag voor het eerst in het echt gezien. Niet dat ik ‘m zelf zou kopen, maar hij ziet er wel geslaagd uit vind ik!

7 likes

Volgens mij is het een waanzinnig ding, alleen jammer dat hij geen gouden band heeft, ennn te duur…

2 likes

Exact. Met gouden band voor dezelfde prijs was dit wel een hit geweest.

4 likes

Ik had ‘m inderdaad ook graag gezien met een gouden band. Al staat dit bandje wel bij het horloge, maar toch. En klopt, het zijn absoluut heel veel centjes. Daar heb je ook een zwarte, blauwe én een zilveren voor…:wink:

2 likes

Ha. Mijne komt donderdag hoop ik :slight_smile:

2 likes

Speaking of which. Ik zat er daarnet weer over te denken, gezien ik hem vorig weekend gepast heb. Wat me er enigszins aan stoorde was de sluiting van de leren band. Op de gewone bb58 is dat met zo’n fancy deployant, en dit was een van de meest flimsy doornsluitingen die ik al gezien heb. Dat was eigenlijk achteraf bezien toch ook jammer.

Doet niets af van het horloge zelf, maar ik was wat aan het tobben over of ik hem toch maar niet zou kopen :sweat_smile:

1 like

Ben benieuwd hoe het zich verhoudt tov de originele schakels.

1 like

Heb de zilveren zelf nog niet om de pols gehad en de sluiting nog niet gezien, maar wat een plaatje is dat horloge…:ok_hand:t3: Heeft iets magisch!

Absoluut. Ik heb het totaal niet nodig, maar tegelijkertijd ook wel :grimacing:

1 like

Heb hier nog zo’n deployant liggen mocht je voor de zilveren gaan :grinning_face_with_smiling_eyes:

1 like

Haha ik zal dit weekend proberen nog eens te passen!

1 like

Mooie combi!

1 like

Nieuwe Marine National in het andere topic …

Volgens mij wel inderdaad… Probeer jezelf dat in ieder geval wijs te maken en ga ‘m dan kopen :wink:

1 like

Nou, het is geen zware oversized double security fort Knox sluiting.
Eerder een keurige, beschaafde stijlvolle goed geproportioneerde zilveren bezegeling van het brokje sterling aan de andere kant.

7 likes

Ja precies. Ik hou wel meer van Fort Knox maar allicht past dit beter bij het concept!

1 like

Hij is misschien nog scherp ook, de randen? Of valt dat mee? Dat valt me namelijk altijd op aan de lugs van Tudor. Daar steek je zo iemand mee dood.

1 like

14 likes