Tudor Only deel IV

Als je ze zo naast elkaar ziet kan je, op een vals gevoel van status of als waardevast object na, geen enkele reden verzinnen zoveel meer uit te geven aan een Rolex eerlijk gezegd. Mooi setje :+1:t2:

2 likes

Hahaā€¦ā€¦ ik kan me daar iets bij voorstellen. En toch vind ik het zelf leuk. Een beetje wisselen van banden en stijlen maakt het voor mij leuk om een horloge te blijven dragen. En die pelagos kan echt zoveel verschillende banden hebben. :+1:t2::+1:t2::+1:t2:

1 like

wie weet :crazy_face:
Haha nee heel gelukkig hiermee :slight_smile:

De ā€˜statusā€™ van een Rolex tegenwoordig doet voor mij persoonlijk wel wat af van het draagplezier. Op de andere materialen na (staal/bezel) moet ik zeggen dat de afwerking nagenoeg gelijk is.

Is er iemand die de bb58 black op de originele leder band draagt?

Halve link bestelt via Uncle Seiko. Betere fit. Zal je zien dat Tudor de nieuwe clasp in staal uitbrengtā€¦

1 like

Ik schat die kans echt minimaal in. Wat denk ik ooit wel gaat gebeuren is dat ze de sluiting uitbrengen samen met een vernieuwde bb58, waardoor het ook een nieuwe referentie wordt.

Nog steeds tevreden mee? De mijne komt begin deze week.

2 likes

Ik heb hem al dus bedanktā€¦ :rofl::rofl::rofl::rofl:

oh meen je, super. Ik had dat ook met de BB58 qua passingā€¦ Super idee van Uncleseikoā€¦

2 likes

Blijven hopen :smirk:

2 likes

Ik drop hier even mijn vraag: wat betaal je bij de dealer voor een nieuwe bb36 op bracelet. List is volgens mij ā‚¬2800, maar daar moet best wat af kunnen volgens mij. Waar kan je het beste heen gaan?

Nieuw? Limoen of Hassan denk ik :eyes:

Ik vraag me af of er veel afgaat hoor. Volgens mij hanteren veel ADā€™s een zero-discount beleid bij Rolex en Tudor. Maar goed, je pakt al 250 euro korting via een voucher bij de ING. Plus een Tudor cap en paraplu van de AD. :ok_hand:

2 likes

Wanneer je een rekening hebt bij de ING???

Wanneer je iemand kent die een ING rekening heeft. :cowboy_hat_face:

Prachtig, deze variant is nergens meer verkrijgbaar zeker?

1 like

Jetco verkoopt nog enkele varianten op chrono 24. Zelfde geldt voor yourwatches.com

1 like

Plus er staat er nog een in het blauwe hoekje voor een scherpe prijs. :ok_hand:

1 like

Ken je dat, je hebt een prachtig horloge maar je draagt hem niet omdat hij te mooi/fragiel/zeldzaam is om te dragen. Ik heb dat met deze Tudor. Ik draag een aantal (veel duurdere) horloges zonder enig probleem maar deze durf ik zelden om te gooienā€¦ Ik weet niet wat het isā€¦

[

-

12 likes

Zoals hieronder gezegd, staat juist dezelfde in het blauwe gedeelte en bij jetco of yourwatches.dk staan ze ook nog :wink:

1 like