Heb ik gisteren ook gezien idd.
Zag gisteren op Youtube een filmpje waar ze een leren band op een 41mm hadden, vond wel dat er een enorm gat ontstaat. De springbars bij de 41 zitten wel helemaal voorin, dus ik krijg wel twijfels nu
Heb ik gisteren ook gezien idd.
Zag gisteren op Youtube een filmpje waar ze een leren band op een 41mm hadden, vond wel dat er een enorm gat ontstaat. De springbars bij de 41 zitten wel helemaal voorin, dus ik krijg wel twijfels nu
Kijk eens bij onze duitse vrienden. Er staat vaak wat te koop van Tudor straps
Ik blijf deze combinatie fantastisch vinden. Band (en foto) van watchgecko. Hier op de 58 maar is dus voor de 41 ook top. Doordat het een nato is heb je minder last van het gat dat ontstaat tussen de lugs en pushpin.
Heb hem zelf ook op de pelagos.
Nato is absoluut niets voor mij
Negeer dan alles na:
Hai Tudormigos,
Ik heb een oriënterende vraag: ik vraag me al een tijd af hoe het zou zijn om een black bay 58 zwart of blauw om de pols te hebben. Nu heb ik de blauwe wel eens bij een AD om de pols gehad maar het lukt mij eigenlijk nooit om dan een voldoende goed beeld/impressie te krijgen die ook nog de volgende dag is blijven hangen. Ik heb gewoon meer tijd nodig zonder de druk van een verkoper erbij om tot een goed oordeel te komen.
Nu mijn vraag: in hoeverre zouden jullie het een leuk idee vinden om eens een weekendje te wisselen van horloge. Ik heb een GMT en pelagos in de aanbieding die ik prima bij HF’ers met voldoende trustlevel durf achter te laten als ik daarvoor even de BB58 (of een keer een chrono) zou mogen lenen. Uiteraard met hele goede afspraken/voorwaarden (wel/niet op maat maken band, wat als er iets mee gebeurd, wel of niet mee naar buiten…… dat soort dingen) die we face to face maken (ook misschien leuk om eens een gezicht bij de reaguurder te krijgen ). Zijn er hier mensen die zoiets zien zitten? Of als het eigenlijk helemaal geen goed idee is dan hoor ik ook graag waarom dat zo is.
Ik ben benieuwd .
Ik zou voor mijn Heritage Ranger een stalen band aanschaffen, maar dan wel graag met ronde endlinks ipv de originele rechte links.
Is er iemand die een tip, of ervaring hiermee, heeft?
Ik zou het niet aandurven met mijn bb58, maar kan mij voorstellen anderen dat wel durven. Ben (te) voorzichtig met de mijne.
Leuk idee.
Als je lijkt op jouw avatar, dan kun je het schudden
Maar euhhh ,idee is prima, naar de uitvoering lijkt me lastig.
Leuk idee! Maar locatie is key. In welke regio woon je?
Leuk idee, maar inderdaad locatie is natuurlijk wel van belang.
Ik heb eventueel een leuke chrono
Blauwe van mij mag ook geprobeerd worden hoor. Niet helemaal representatief om.dat de bezel wat bleekjes is maar het kan
Aan enthousiasme in ieder geval geen gebrek
Ik zal een PM conversatie starten. Dan kunnen we het daar eens over hebben.
Had graag je gmt eens gedragen maar ben woonachtig te België… anders had je ze mogen proberen
Waar kom je vandaan?
Ik ben er wel voor te porren. Heb een zwarte 58!
Edit; lees net een stortvloed aan reacties. Kijk maar of het nog nodig is haha!
Ik woon in regio Breda.
Tja… leuk idee zeker en ben ook zeker nieuwsgierig naar de GMT maar nee dit vindt ik te tricky. No offense!!! En persoonlijk zegt Trustlevel mij tegenwoordig niet zo veel meer. Ik kijk naar ervaringen als koper / verkoper. Zoals je zelf ziet kan je na een paar maanden al TL3 zijn. En in mijn geval, tja als je geen vrienden bent met de Mods vanwege een te uitgesproken mening wordt je nooit TL3 . Oh en wil ik ook niet worden mocht dit gelezen worden!
Oke on topic… wellicht dat een ander dit wel graag wilt doen. Ik kan je alleen maar meegeven dat de Chrono waanzinnig is en het proberen waard is.