Tudor Only deel IV

Soms op de wip om hem te verkopen. Maar als ik dan weer dit soort foto’s maak dan toch niet. :smile: Dat gebolde saffier maakt de dial erg leuk en levendig.

12 likes

De nato die ik er nu op heb is een single strap van B&J .
Maar bij gewone nato banden knip ik altijd die extra flap eraf :wink: dan ligt het horloge net wat platter op je pols :grinning: is gewoon een tik van mij .

1 like

Na wat geklooi met de band uiteindelijk een goede fit gekregen door de band andersom te zetten

12 likes

Dat is wel even wennen met om & af-doen… jammer dat het zo moet. Halve schakel van uncleseiko geen optie?

1 like

Joh…… wat is dan de reden dat je hem hebt omgedraaid?

Edit…. Omdat hij dan lekker zit :stuck_out_tongue_winking_eye:.

Ik zal mijn vraag anders stellen :rofl:: waarom zit hij met een omgedraaide band wel lekker dan?

Zijn die er ook voor de 22mm banden dan?

Ik ben gewend de sluiting iets naar links te ‘centreren’ maar dat ging niet aangezien ik niet naar 4 schakels op de 6 uurs kant kon.

Kan natuurlijk ook de hele sluiting omzetten.

Nowp nog niet. Tenzij de gmt band tapered naar 20mm? Dan zou het misschien wel kunnen lukken (denk ik) :thinking:

Nu al een paar maanden om na dat er een nieuw uurwerk in is gekomen, hij loopt echt fantastisch. Wat een fijn horloge is het toch

18 likes

Datum probleempje wellicht?

Dat was zeker de aanleiding. Na een nieuw uurwerk via S&C nooit meer problemen gehad.Cursieve tekst

Mooi dat het verholpen is :ok_hand:

1 like

fijne zondag, sluiting blijft ook mooi netjes :blush::+1::+1:

13 likes

Fijne zondag , het is echt een topper :wink:

13 likes

18 likes

Komt vanzelf bewijs van gebruik op :wink:

8 likes

Twee sportieve Tudor maar toch heel verschillend.

15 likes

Ik durf inmiddels wel te zeggen dat de pelagos en ik dikke vrienden zijn.

20 likes

Kan je die gewoon over laten zetten dan?

Geen idee eigenlijk, maar het lijkt me dat ze dezelfde afmetingen hebben.

17 likes