hoe is de leverbaarheid van de blackbay modellen ?
zag de hoge tweedehands prijzen
thnx , hoor het graag
Iets specifieker… welke BB modellen? Tudor heeft er zo’n 30 waarbij model en zelfs kleur bepalend kunnen zijn voor de beschikbaarheid.
BB58 zwart: Enkele weken levertijd
BB58 blue: Vaak op voorraad
BB GMT: Bijna altijd op voorraad
BB: Op voorraad
thnx, in principe gewoon een zwarte
ik binnenkort een keer kijken
Blijft een topper!
Ik krijg als het goed is over niet al te lange tijd mijn nieuwe Sea-Dweller. En ik wacht nog altijd op mijn gele OP. Kan zomaar zijn dat mijn zwarte chrono dan toch plaats moet maken… Los van het horloge-budget is max 3 high end de afspraak namelijk. Daarnaast grijp ik nu meestal naar de 2-liner Pelagos (als beater). Die laatste gaat iig niet van de hand ivm emotionele waarde.
Twijfel slaat weer eens (een beetje) toe. Rust hebben we echt nooit met deze hobby
Tja ik weet het. Wel leuk om zo af en toe te wisselen. Zo speel ik ook met de gedachte mijn LV in te ruilen op iets van goud/staal. GMT of sub. De BB58 en de Chrono gaan voorlopig nergens heen.
Daar ga je veel draagplezier aan beleven
Proficiat opa !
Mooie keuze , gefeliciteerd
Zijn heerlijke horloges die BB58’s !
Gefeliciteerd!
Geniale foto ook, iets wat alleen horloge nerds snappen
Doen alsof je foto maakt van de kleine dreumes, maar stiekem maak je gewoon een wristshot
Ik ben ook aan het oppassen, maar niet op m’n kleinzoon, maar op deze GMT. Mag 'm een weekje uitproberen.
Eerste indruk: groot, maar niet te groot, wel zwaar, zeker in vergelijking met de BB36!
Uberrrrr vet! Ga je zeker veel plezier aan beleven, spreek uit ervaring