Tudor Only deel IV

:heart_eyes:

11 likes

Tijd dat ze nog eentje uitbrengen dus. Een platina of witgouden misschien? Of keramisch :wink:

Mogguh Tudormigo’s :blush:

14 likes

Jammer dat de rode bezel nog steeds ontbreekt :sob::sob::sob:

1 like

Een lekker doosje bij elkaar. Toch staat die van mij er niet tussen… :laughing:

11 likes

Wat mij betreft houden ze het lekker op SS. :sweat_smile: Liever een versie met een rode bezel wat Bas al voorstelt.

@Phoenix.bas, waar hoop jij op, rode bezel met zwarte dial of burgundy dial?

5 likes

Persoonlijk hoop ik op een burgundy style met sunburst dial ala een Tudor Submariner die @HanDavinci ooit heeft laten zien of zoals de huidige Oris Aquis Cherry!

Of

Gewoon de kleurstelling zoals de 41mm variant met smiley op de plaat :stuck_out_tongue_winking_eye: en rosé gouden indexen en text.

1 like

Whoow burgundy dial :blush:

1 like

Ps. Deze vind ik te donker…

Heel leuk om zo te kunnen proberen inderdaad!

En hij is prachtig, maar voor mij toch wel echt te groot en vooral te dik en te zwaar.
Weet ook niet of ik nou heel erg fan van Pepsi ben, misschien toch liever een Coca Cola bezel…

Maar het lijkt wel of 'ie m’n verlangen naar de BB58 blue nog groter maakt… :see_no_evil: :see_no_evil: :see_no_evil:

1 like

is dit een conceptmodel oid? idd wel gaaf… wel even wennen aan de wijzers, keepers en tekst.

Nope, gewoon een bestaand model, alleen wat minder bekend. Hij draagt erg lekker en ziet er goed uit :sunglasses:

1 like

wauw en wat is de ref.? is het dezelfde grootte als de black bay heritage?

Volgens mij hebben we het niet over hetzelfde horloge denk ik? :see_no_evil: De Tudor 1926 is 36mm

1 like

ahhh ok :rofl:dan snap ik waarom ik met maatje berenpoot er nog nooit van heb gehoord. !

@Sebastiaan Volgens mij had @Sub-Zero het over deze, of niet? Ik ben ook wel benieuwd, of is dit gewoon eén of andere mod?

3 likes

idd dat is 'm.

1 like

Deze dus:

Succes met de zoektocht en het sparen :sweat_smile:

3 likes

Nice :star_struck:

12 likes