Ik volg dit topic nu al een tijdje maar zie eigenlijk amper de BB GMT voorbij komen. Heeft dat een reden? Hij staat bij mij namelijk op mijn wishlist (voor over een tijdje).
Heb hem nu een jaar. Prachtig horloge dat ik allen maar mooier ga vinden.
De bb58 is veel te populair en iedereen lijkt er 1 te hebben maar elke dag dat ik hem draag wordt het duidelijker waarom dat zo is. Als ik maar 1 horloge mocht hebben dat is het deze!
Ja het is een geweldig horloge met veel draagcomfort en hier op het forum zijn er heel wat .
Alleen in de echte wereld kom ik nu nooit iemand tegen die deze ook draagt Dus wat ik nu graag zou willen weten , hoeveel '58 eigenaren zijn hier eigenlijk op het forum .
Is er iemand die dit bijgehouden heeft
Dat is volgens mij nog lastig uit te zoeken. Want er is geen model wat zo vaak wordt geflipperd als de BB58. Misschien een poll maken? Met meteen een optie; ik heb de BB58 ooit gehad.
Ondergrens erbij doen? Minimaal 3 maanden in (gedragen) bezit?
Klopt ik zie hem ook niet in het wild heb mijn blauwe nu sinds 1 Juli 2020 en hij gaat zeker blijven!
Te kleine bezel naar de grootte van de lugs
Haha maar dat maakt niet uit. Al zou die er uit zit als een flikflak dan zouden ze nog in de rij staan
Love it
Nee geen fan. Die maxi case heb ik nooit begrepen.
ziet goed uit
Vind de bb58 as is mooier. Wat mij betreft hoeft er ook geen sub te komen. Ik zou liever willen dat Tudor de glamour lijn eruit gooit en een moderne variant van de Prince lijn introduceert.
Dat zou de collectie mooi aanvullen icm de bb(58) serie.
Mee eens. Maar ik vind de gekartelde bezel wel erg geslaagd. Straalt veel meer uit wat mij betreft.
De maxi case en dikke lugs passen idd niet bij de vintage uitstraling.
Mooi die Oysterflex,enig idee of Tudor deze al leverd?
Zou een prachtige optie zijn voor alle BB’s is mijn mening…
Zou het gemis van de stalen mijn inziens helemaal goed maken