Al even. Ik deed eerst vooral Rolex maar dan richting handelaren. Nu ook richting de eindgebruiker aan het gaan.
Poooohhh wat een heerlijke foto!
Thanks! Heel blij met dit horloge! Benieuwd hoe de MN van Erika erop gaat staan, komt over een dag of 10 binnen!
Ja vast heerlijk voor de zomer. Ik heb nog een Vanguard rubberen band incoming. In het blauw. Lijkt mij ook een heerlijke combinatie.
Eigen site al?
Het lijkt wel of dat zilver steeds mooier wordt…hoe de kast kleurt hängst sterk af van hel licht en de hoek daarvan. Als het zilver ook nog eens reflecteert op het zilver, bijv de binnenkant van de lugs,met de kast, krijgt het zelfs duidelijk gele gloed. Zo bizar, en zo anders dan wat ik ever ooit daarvoor gedragen heb.
I love it.
Soms met veel licht vind ik de wijzerplaat nèt te licht, had net een klein beetje donderder gemogen.
Die band…wat een fijne mooie match!
Ook gaaf
Waarom twijfelen? Doen! Is toch een schitterende Tudor…
Big block is wel een aanrader hoor!
Staal erbij zou voor mij alleen wel een must zijn denk ik. Als de prijs schandalig laag was zou ik het ook zonder staal doen😁
Mooie vroege dial met de afgeschuinde uurmarkers en het lijntje rond het datumvenster.
Volgens mij ben jij toch een heel trouwe fan van Tudor, of niet?
Big block staat ook zeker nog op de wensen lijst!
Voor nu doe ik het maar even met de facelift versie daarvan
In het verleden heb ik een sub, een big block en een Pelagos gehad en heb Tudor altijd een heel sympathiek merk gevonden.
Van alle horloges die ik heb gehad is big block het enige horloge waar ik ECHT spijt van heb dat ik hem weggedaan heb.